Albo specjaliści od reklamy w Activision uwielbiają sport, albo naprawdę mają nosa i wiedzą, co i kiedy zareklamować (znając życie to drugie), bo po tym jak w czasie przerwy jednego z pierwszych meczy play-off w NBA zaprezentowali nam premierowy trailer CoD: Black Ops II, teraz postanowili uraczyć nas kolejnym w czasie przerwy finału Ligi Mistrzów w Monachium.
Pisząc „nas” nie miałem na myśli nas – Polaków, a nas – graczy, gdyż nie będzie on dostępny w przerwie meczu na żadnym z polskich kanałów, które przeprowadzą transmisję z Bawarii – w Polsce transmisję przeprowadzą dwie stacje TV.
Szczęśliwcami, którzy jako pierwsi zobaczą premierę tej poniekąd reklamy, będą widzowie stacji ITV 1 oraz Sky Sports 1 HD (oba dostępne w Wielkiej Brytanii).
Czego możemy się spodziewać po sobotnim trailerze? Raczej niczego innego, niż kilku fajerwerków technicznych, paru dronów i strzelaniny – choć oczywiście mogę się mylić. Nie spodziewałbym się ani odrobiny gameplaya z trybu single lub multi. Na to przyjdzie czas podczas finału Euro i Igrzysk Olimpijskich w Londynie, bo przecież „sport to zdrowie”.
PS. Za kim będzie w finale? Bayern czy Chelsea?