Oflagowana konsola - pomocy

BioPower

Użytkownik
Użytkownik
siema wczoraj zassalem gre assasin 2010 wypalilem i wrzucilem do konsoli ex1.6 niewiedzialem o nowych zabezpieczeniach :( zrobila sie aktualizacjia i ' po ptokach'

co teraz mam zrobic???
czy niemoge grac we wszystkie gry czy tylko w te nowe ???
i czy moge przenoscic profil bez problemow z przerobionej konsoli na oryginalna ???? bo do tej pory tak robilem
 

Domisio

Świeżak
Świeżak
Niedawno kupiłem Xbox 360 Slim 4GB. Nie znam się z bardzo, jest to moja pierwsza konsola. Chciałbym zarejestrować się w Xbox Live oraz używać internetu, ale nie wiem jak to zrobić. Wiem, że moja konsola posiada Wi-Fi, ale nie wiem czy żeby używać internetu bezprzewodowo potrzebny jest Wireless Networking Adapter? Jeżeli nie to jak podłączyć internet? Ja posiadam modem (mam internet w Toya) i zwykły kabel do komputera. Pozdrawiam i proszę o pomoc :)
 

leonheart

Użytkownik
Użytkownik
Witam. Odpada Ci pojawienie się na XBL ban gwarantowany puki co. Obecnie nie możesz grać w nowe gry z ap25, bo nie przejdą testu i nie będą się włączać, gry bez ap25 będą działać jak dawniej. Z tego co się orientuję musisz wrzucić LT+ i będzie chodzić Ci znowu wszystko, tylko na XBL będzie już zawsze czekał ban. Flagi chyba nie da się cofnąć.
 

BioPower

Użytkownik
Użytkownik
no wreszcie cos konkretnego
czyli bede musial przerobic konsole znowu z 1.6 na to LT+ i wtedy beda dzialac nowe gry bez active iso
inaczej nieda rady tak?????
 

yugo

Banned
Dokładnie ;)

Ale i tak szkoda , bo już na XBL nie wbijesz ...
pozostanie ci jedynie Xlink Kai (ale to też dużo roboty żeby skonfigurować bo po 1 komp musi być włączony a po 2 ping niższy od 30 , chyba że masz jtaga ale ty pewnie masz nowego dasha ..)
 

BioPower

Użytkownik
Użytkownik
xbl na tej konsoli mnie nie dotyczy ^^ ona juz byla zbanowana ale ja odblokowalem i teraz tylko przenosze profil na memory card z oryginalnej konsoli na ta przerobiona i gram sobie i zachowuje wszystkie punkty G itd..