Pad zaczyna fiksować

kukiz87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam mam pytanie odnośnie pada , od jakiegoś czasu zauważyłem że analog lewy dziwnie działa , tzn w pozycji lewo prawo , jak najbardziej normalnie , w dół jeszcze praktycznie też , problem jest z górą , łapie po jakieś 25% wychylenia , tzn dam go lekko ma 25 % daje dalej ciągle 25 % jeszcze troche i łapie odrazu 85% , gdy dam na maxa jest 100% gdy go puszcze , mimo że gałka odrazu odbija do pozycji naturalnej , widze że procenty wychylenia spadają bardzo powoli. Przykład gram w Assasina daje gościa do przodu , puszcze gałkę a on jeszcze powoli idzie by po chwili się zatrzymać. Analoga sam nie wymienie bo nie umiem lutować , ale nurtuje mnie pytanie czy wymiana tego pomoże Zobaczcie na 4:40 gość nie wymienia analoga tylko jego część , jakiś sensor ?
 

a_team

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Wymienia te blaszki na filmie, potencjometr czy coś. Myślę, że może pomóc, ale jeśli nie, to wymiana analoga mile widziana :)
 

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Jak analog mechanicznie jest ok (nie lata jak...) to jedynie wymień potencjometry. Problem z zamiennikami jest taki że działają z większym oporem w porównaniu do oryginalnych więc albo wymienić od razu dwa albo same potencjometry w popsutym. Przy okazji warto psiknąć np. WD40 mechanizmy.
Sama wymiana jest prosta, lutownica + odsysacz + cyna i torx lub płaski.
 

kukiz87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Nie no analog chodzi jak nowy ogólnie bez problemu , ale ma te opóżnienia , mimo że gałka jest na pozycji neutralnej to procenty wolno spadają do 0 , ok kupie w sumie nowy analog i wezmę z niego potencjometry , bo nie widze nigdzie żeby dało się je gdzieś kupić.

Tak myślę jeszcze bo konsola jest na gwarancji jeszcze , obejmuje to gwarancja ? i czy wogóle wezmą do naprawy taką błachostkę ?

I jeżeli konsola była kupiona w x-kom w Częstochowie na inna osobą , to zanieść ją do x-komu u siebie w miescie ? czy załatwiać to przez microsoft ?
 

rychu8818

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Tak myślę jeszcze bo konsola jest na gwarancji jeszcze , obejmuje to gwarancja ? i czy wogóle wezmą do naprawy taką błachostkę ?

I jeżeli konsola była kupiona w x-kom w Częstochowie na inna osobą , to zanieść ją do x-komu u siebie w miescie ? czy załatwiać to przez microsoft ?
Przez stronę Microsoft. Zarejestruj konsole i jak wygenerujesz etykietę wysyłkową to pada wymienią na nowy.
 

kukiz87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Tak tylko że zobaczcie , gwarancja konsoli to maj 2021 a teraz kod pada wpisałem i zobaczcie

Niestety, ten kontroler nie jest już objęty gwarancją
Szczegóły gwarancji na kontroler
Data aktywacji: 10.05.2019
Ostatnie połączenie: 7.06.2020

Pady nie mają tyle gwarancji co konsola ?!

Ten szablon gwarancyjny obejmuje konsole , problemy z konsolą , w zakładce gwarancja kontrolera po wpisaniu kodu nie moge isc dalej bo niby czas się skonczył. Mówie o tej stronie



I wyjaśniło się gadałem na czacie z nimi , kontroler ma gwarancje na rok , konsola na dwa lata , ja pierdykam...
 
Ostatnia edycja:

rychu8818

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Tak tylko że zobaczcie , gwarancja konsoli to maj 2021 a teraz kod pada wpisałem i zobaczcie

Niestety, ten kontroler nie jest już objęty gwarancją
Szczegóły gwarancji na kontroler
Data aktywacji: 10.05.2019
Ostatnie połączenie: 7.06.2020

Pady nie mają tyle gwarancji co konsola ?!

Ten szablon gwarancyjny obejmuje konsole , problemy z konsolą , w zakładce gwarancja kontrolera po wpisaniu kodu nie moge isc dalej bo niby czas się skonczył. Mówie o tej stronie



I wyjaśniło się gadałem na czacie z nimi , kontroler ma gwarancje na rok , konsola na dwa lata , ja pierdykam...
Możesz jeszcze spróbować przez chat. Jak angielskiego nie znasz to translator i jazda. Jak etykietę wysyłkową dostaniesz na e-maila to pada wymienią.

Edit: właśnie sprawdziłem historię serwisową moich padów i z dwóch różnych konsol na cztery miesiące przed upływem okresu gwarancyjnego pady zostały wymienione na nowe. Na polski support trzeba brać poprawkę. Próbować do skutku może trafisz na konkretną osobę albo omijać z daleka i sprawy załatwiać przez chat.

Edit: teraz doczytałem że już pisałeś na czacie hehe. Tak pisałem wyżej spróbuj jeszcze raz tylko tym razem nie pytaj się o okres gwarancji tylko że chcesz zgłosić pada na gwarancję. Po podaniu numerów seryjnych dostaniesz odpowiedź czy będzie etykieta czy nie. Dodatkowo jeszcze ten temat możesz sobie przeczytać https://xboxforum.pl/threads/otwarty-wczesniej-pad-a-gwarancja.204235/
 
Ostatnia edycja:

a_team

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Zrób to przez chat, ja oddałem na gwarancję. Wysłali po niego kuriera, konsolę miałem na gwarancji i wymienili mi białego od eSki na nowego :)
 

kukiz87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Robiłem przez chat , kobita chciała pomóc mimo że po gwarancji , gdzieś tam pytała i niby nie da rady
 

rychu8818

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Robiłem przez chat , kobita chciała pomóc mimo że po gwarancji , gdzieś tam pytała i niby nie da rady
To musiał być pad kupiony osobno nie z zestawu. Ja przynajmniej cztery pady wymieniłem na kilka miesięcy przed upływem gwarancji. Niedługo będę wymieniał kolejnego i sprawdzę czy coś się zmieniło.
 

a_team

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Ja wymieniałem też nie od zestawu. Po prostu był taki sam od białej eSki :)
 

kukiz87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Dobra pany to jeszcze raz ja w sprawie pada , no więc rozebrałem go wyczyściłem potencjometry i pad śmiga jak nowy , ale mam zamiar zakupić sobie nowy jeszcze jeden pad , i teraz pytanie , czy po zakupie musze go jakoś rejestrować na stronie microsoftu ? tak abym tę gwarancje miał ? bo w przyszłości gdyby coś się działo wolał bym załatwiać wszystko przez microsoft niz przez sklep. I ile w koncu jest gwarancji na te pady ? 2 lata czy rok ?
 

Do góry Bottom