Parę pytań dotyczących pada :)

Maciejowskyy

Użytkownik
Użytkownik
Witam jestem nowy na forum więc na wstępie się przedstawię, cześć!, skoro mam to już za sobą to przejdę do rzeczy :D Mam xboxa 360, ale nie gram na nim praktycznie od roku (zniechęca mnie płatna możliwość grania przez internet >__< ) oraz problemy z padami, mam 2 pady i w obydwu mam jakiś problem, w 1) podczas grania jak lekko ruszę ten "pojemnik na baterie (??)" (nwm jak to nazwać) to pad się wyłącza tak jakbym wyjął baterie, 2) czasem się włączy czasem wcale nie wiem za bardzo czy to jest wina tego koszyczka na baterie czy samego pada. Tak więc widziałem kiedyś akumulator z kablem (owy akumulator zastępuję ten pojemnik na baterie) i fakt że posiada kabel, skłania mnie do kupna go. Gdzie można takie cudo kupić i mniej/więcej za ile? Czy jakbym podpiął pada z tym akumulatorkiem z kablem do komputera to obejdzie się bez wirelessa i będzie można normalnie grać na komputerze tym padem (o to najbardziej mi chodzi, granie padem na komputerze i nie przerywanie pracy/zasilania pada)
Z góry dzięki wielkie i przepraszam za moją "dziwną" pisownie tego tematu.
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
W koszyczku na baterie masz taki mały prostokącik napchaj tam pazłotka i będzie dobrze, przestanie rozłączać.
Żeby grać na PC musisz kupić odbiornik
http://allegro.pl/xbox360-nadajnik-odbiornik-pc-oryginal-podlacz-pad-i4075702397.html
 

Maciejowskyy

Użytkownik
Użytkownik
czy po kupieniu czegoś takiego KABEL PLAY CHARGE ŁADOWARKA DO PADA XBOX360 1,8M (4069844450) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. będzie można grać nie martwiąc się o poziom naładowania baterii? skoro jest kabel to będzie można podpiąć to komputera bez tego wirelessa ?