Xbox One X Pobrano opłatę, ale nie wiem za co

damianprz

Użytkownik
Użytkownik
Dzisiaj rano zauważyłem, że pobrało mi opłatę 54,99 zł ale do końca nie wiem za co/

24 lutego kupiłem Live Golda za 120 zł i przedłużyło mi do 20 września 2022
30 grudnia 2021 kupiłem za 4 zł Game Pass PC (chyba 3 miesiące bo jest do 1 kwietnia)
Nic innego nie mam a pobrało mi 55 ziko

Na stronie gdzie można coś zwrócić to jest pusta lista i wyszarzony przycisk zwrotu (nie można zwrócić bo nic nie kupowałem)

Jak się z nimi kontaktować?
 

MirBarPL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Dzisiaj rano zauważyłem, że pobrało mi opłatę 54,99 zł ale do końca nie wiem za co/

24 lutego kupiłem Live Golda za 120 zł i przedłużyło mi do 20 września 2022
30 grudnia 2021 kupiłem za 4 zł Game Pass PC (chyba 3 miesiące bo jest do 1 kwietnia)
Nic innego nie mam a pobrało mi 55 ziko

Na stronie gdzie można coś zwrócić to jest pusta lista i wyszarzony przycisk zwrotu (nie można zwrócić bo nic nie kupowałem)

Jak się z nimi kontaktować?
Gdybyś pokazał jakieś screeny z konta microsoft to by można coś konkretniej powiedzieć.

Z takiej wypowiedzi jak wyżej można zgadywać ze zakupione przez ciebie usługi zamieniono na game pass ultimate z aktywna subskrypcja i pobrało Ci za kolejny miesiąc. O ile dobrze pamiętam tyle właśnie wynosi miesięczny abonament GPU...

Co do zwrotu to raczej nie ma szans. Za tego typu akcje ty ponosisz koszt. Trzeba się pilnować. Praktycznie żadnego zakupu cyfrowego nie da się zwrócić - nie ma znaczenia czy to abonament czy gra.

Jedyna opcja jeśli to faktycznie taka sytuacja to wyłączyc miesięczne odnawianie i za miesiąc już nie będzie pobrania...
 

damianprz

Użytkownik
Użytkownik
Gdybyś pokazał jakieś screeny z konta microsoft to by można coś konkretniej powiedzieć.

Z takiej wypowiedzi jak wyżej można zgadywać ze zakupione przez ciebie usługi zamieniono na game pass ultimate z aktywna subskrypcja i pobrało Ci za kolejny miesiąc. O ile dobrze pamiętam tyle właśnie wynosi miesięczny abonament GPU...

Co do zwrotu to raczej nie ma szans. Za tego typu akcje ty ponosisz koszt. Trzeba się pilnować. Praktycznie żadnego zakupu cyfrowego nie da się zwrócić - nie ma znaczenia czy to abonament czy gra.

Jedyna opcja jeśli to faktycznie taka sytuacja to wyłączyc miesięczne odnawianie i za miesiąc już nie będzie pobrania...
O to chodzi że nie miałem włączonych rozliczeń cyklicznych i nic mi nie konwertowało do Ultimate

Tutaj są moje ostatnie zamówienia:
payment.png

A tutaj moje 2 subskrypcje:
subs.png

Tak więc tutaj nie ma śladu o tej płatności
54-99.png
 
Ostatnia edycja:

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
To jest kwota za Ultimate pass za jeden miesiąc.
 

MirBarPL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
To jest kwota za Ultimate pass za jeden miesiąc.
Też tak mu pisałem ale dziwne bo susbkrypvjach na koncie nie ma tego aktywnego...

Dziwna sytuacja.
 

ManyPL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
A nie masz czasem do jakiegoś drugiego konta podpiętej karty?
 

jejek

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
A nie da się anulować gamepassa? Mi kiedyś przy anulowaniu oddali środki ale nie wiem jak jest teraz
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
A nie da się anulować gamepassa? Mi kiedyś przy anulowaniu oddali środki ale nie wiem jak jest teraz
Ale on tego nie ma w billingach wgl. tak to wyglada jakby ta karta była podpięta do innego konta czy coś.
 

damianprz

Użytkownik
Użytkownik
Mam tylko jedno konto Xbox
Kupowałem grę dla kogoś na jego konsolę (ten Farming) ale przecież nie powinno mi pobierać kasy z karty na czyjeś konto.
Mam jakiś numer referencyjny na przelewie
Jak się dowiedzieć po tym numerze co to i dla kogo to opłata?

Kiedyś była konwersja GP na GPU ale jak widać GPU jest wygaszone
anulowane.png
 

damianprz

Użytkownik
Użytkownik
Czy kontaktować się przez bank żeby podali jakieś szczegóły czy pisać do Microsoftu? Oni mają jakiegoś maila kontaktowego?
 

MirBarPL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Czy kontaktować się przez bank żeby podali jakieś szczegóły czy pisać do Microsoftu? Oni mają jakiegoś maila kontaktowego?
Na pewno jest z nimi kontakt telefoniczny. O ile dobrze pamiętam (bo raz to robiłem) można poprzez kontakt (gdzieś na stronie twojego konta microsoft jest taka zakładka) również zamówić rozmowę i to oni zadzwonią do ciebie.
Bank w sumie nic nie zrobi. Powiedzą co kto pobrał pieniądze, jaką ma sygnaturę płatność i tyle...
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
gdzieś na stronie twojego konta microsoft jest taka zakładka
Nie na stronie konta.... tylko jest strona z działem support i tam się trzeba zalogować.... wybrać temat i są dane do kontaktu...
Masz przycisk ''skontaktuj się z nami''
 

MirBarPL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Bardzo możliwe, robiłem to ponad rok temu w jakiejś sprawie. Wiedziałem że można poprosić o kontakt ale nie byłem pewien w którym to było miejscu.
 

jejek

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Na microsofcie jest normalnie czat z pracownikiem. Nie trzeba dzwonić:)
 

damianprz

Użytkownik
Użytkownik
Na microsofcie jest normalnie czat z pracownikiem. Nie trzeba dzwonić:)
Sprawa wyjaśniona.
Zamówiłem telefon ze strony i praktycznie od razu zadzwonili. Z babką rozmawiałem 27 minut. Sprawdzała konta po kolei (moje, żony i dzieci).
Okazało się, że młody ze swojego konta (rodzinnego) coś kliknął i zakupił to ze swojego konta, chociaż on twierdzi, że nic takiego nie robił.

Babka anulowała subskrypcję i udało się zrobić pełny zwrot na kartę (mimo że minęły 2 dni), ale mówiła, że można tak zrobić TYLKO RAZ i na przyszłość trzeba uważać.


Dwie kwestie.
Mógł tego nie kliknąć, bo ostatnio nie gra na konsoli i nie było mu to potrzebne.
A po drugie wydaje mi się, że mieli wyłączoną zgodę na zakup (wymagane było potwierdzenie).

Dziwne, bo wygląda na to, że same zmieniły się te ustawienia i samo się kliknęło...:rolleyes:

 

MirBarPL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Sprawa wyjaśniona.
Zamówiłem telefon ze strony i praktycznie od razu zadzwonili. Z babką rozmawiałem 27 minut. Sprawdzała konta po kolei (moje, żony i dzieci).
Okazało się, że młody ze swojego konta (rodzinnego) coś kliknął i zakupił to ze swojego konta, chociaż on twierdzi, że nic takiego nie robił.

Babka anulowała subskrypcję i udało się zrobić pełny zwrot na kartę (mimo że minęły 2 dni), ale mówiła, że można tak zrobić TYLKO RAZ i na przyszłość trzeba uważać.

Dwie kwestie.
Mógł tego nie kliknąć, bo ostatnio nie gra na konsoli i nie było mu to potrzebne.
A po drugie wydaje mi się, że mieli wyłączoną zgodę na zakup (wymagane było potwierdzenie).

Dziwne, bo wygląda na to, że same zmieniły się te ustawienia i samo się kliknęło...:rolleyes:
Nigdy nic się samo nie klika i nie przestawia. Zawsze słyszę to u swoich rodziców a później się okazuje to co się okazuje :)
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
TYLKO RAZ i na przyszłość trzeba uważać.
Sciema, można to zrobić kilka razy oni tak mówią żeby za dużo razy nie zwracać.
 

damianprz

Użytkownik
Użytkownik
Nigdy nic się samo nie klika i nie przestawia. Zawsze słyszę to u swoich rodziców a później się okazuje to co się okazuje :)
Może kliknął ale nieświadomie. Generalnie od jakiegoś czasu nie gra na konsoli tylko dojeżdża PC-ta i ten GPU nie byłby w ogóle używany. Dlatego stwierdzam, że nie ściemnia.

A może ja myślałem, że mam dobre ustawienia, a były złe. Nie wiem.
 

torawa

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Może kliknął ale nieświadomie.
Kliknął świadomie, mam kupę kont i na każdym konsola spammuje o zakup, sam też kliknąłem parę razy, ale oczywiście nie zakończyłem.

Twój błąd, że dałeś mu prawo do zakupów bez potwierdzeń. Ja nawet gdybym "kupił" na innym koncie to i tak bym nie kupił, bo tylko jedno ma podpiętą kartę, w dodatku każdy zakup wymaga kodu sms i i innych danych. Na innej konsoli robionej dla znajomych udało mi się kupić GPU za 4 zł bez potwierdzeń, ale musiała być karta (a wcześniejszy zakup kilka minut wcześniej).
 
Ostatnia edycja:

Do góry Bottom