Pomozcie :D

arek199525

Świeżak
Świeżak
Witam. Mam do was sprawe otoz chodzi planuje kupic sobie xboxa. musze przyznac ze jestem w tym troche zielony Znalazlem na allegro wiele roznych ofert lecz nie chce sie naciac jak kiedys gdyz kupilem xboxa i po 20 min grania powstal blad rrod. Jak myslicie czy http://allegro.pl/xbox-360-zestaw-najtan...22588.html lub http://allegro.pl/zadbana-konsola-micros...69311.html beda dobre i nie padna mi np po tygodniu? Z gory dzieki i pozdrawiam.
 

ROBI772

RGH
Użytkownik
Strony które podałeś, nie działają..
Bierz Fata z płytą główną Jasper, lub Slim to napewno Ci długo potrzymają. Jeśli chcesz przerobić Slima to tylko do daty produkcji 2011.08 jak narazie idzie przerobić.
 

onn125

Użytkownik
Użytkownik
Strony które podałeś, nie działają..
Bierz Fata z płytą główną Jasper, lub Slim to napewno Ci długo potrzymają. Jeśli chcesz przerobić Slima to tylko do daty produkcji 2011.08 jak narazie idzie przerobić.
Możesz też wziąć konsolę FAT z płytą główną Falcon (Czyli rok produkcji 2008).Sam jestem posiadaczem takiej konsoli od 2 lat i nigdy nie miałem z nią żadnych problemów.Natomiast starsze konsole niż 2008 odradzam kupna
 

mario1500

Użytkownik
Użytkownik
Twoje linki coś nie działają :(
Wszystko zależy od funduszy jakie posiadasz na zakup konsoli i czy będzie ona chodzić na oryginałach czy na kopiach. Jeśli na kopiach to ja proponuję poszukania XBOX360 PHAT z płytą Jaspera (zasilacz 150W) Phat dla tego że tańsza przeróbka. Jeśli nie interesuje cię gra na kopiach to lepiej zainwestować i kupić wersję SLIM z dyskiem.
Odradzam zakupu konsol Phat z płytą główną inną niż Jasper.
NIE KUPUJ FALCONA miałem przez 3 lata i było fajnie aż do momentu. Niestety Falcony są też skazane na RROD
 

omega_pl

Użytkownik
Użytkownik
Nie musisz brac z Allegro popatrz na forum w dziale sprzedam, moze jakis zaufany stary wyjadacz ma cos do opylenia :D
 

arek199525

Świeżak
Świeżak
 

Rainbowek

Użytkownik
Użytkownik