Pomyłka skutkująca błędem

pietrek9393

Świeżak
Świeżak
Witam
Dzisiaj szperając sobie po ustawieniach mojego xboxa, a dokładniej używając płyty z mast3r installer przypadkowo wybrałem opcję odblokuj hdd. Przy następnym uruchomieniu wyskakuje błąd 05. Czytałem już coś na ten temat ale xboxa mam od niedawna i jestem zupełnie zielony w jego obsłudze, więc niezbyt zrozumiałem co ludzie chcieli przekazać w niektórych postach. Czy mógłby ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić co powinienem zrobić, żeby przywrócić konsolę do normalnego stanu? Wydaje mi się, że skoro ja sam odblokowałem ten dysk, to nic się nie zepsuło, żaden chip ani nic. Pewnie tylko trzeba coś przestawić, zmienić, w magiczny sposób uruchomić. Tylko co?? Z góry dziękuję.
 

zOnk31

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
Game Master
PSforum.pl
Świeżak
najważniejsze pytanie:
Przeróbka Chipem czy softmod ?
Kurde teraz to nie pamiętam ale chyba w autoinstalerze była opcja blokowania/odblokowywania dysków
 

pietrek9393

Świeżak
Świeżak
Niestety nie wiem tego. Da się to jakoś sprawdzić? A ten autoinstaller jak uruchomić?
 

Jabar

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Niestety nie wiem tego. Da się to jakoś sprawdzić? A ten autoinstaller jak uruchomić?
No pobierasz z netu, wypalasz na płytkę i wrzucasz w napęd.... polecam PUCHATY INSTALLER ;)
 

zOnk31

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
Game Master
PSforum.pl
Świeżak
jeśli nie ma przeróbki chipowej to nie polecam bo poleci mu softmod a ja nie bawiłem się już z 6 lat tymi rzeczami i nie pamiętam już co i jak.
najpierw niech postara się określić jaką ma przeróbkę bo to najważniejsze.


Są 3 możliości: modchip (zwykle dodatkowy układ pod napędem DVD), TSOP Flash lub softmod. Aby rozróżnić te 2 ostatnie, trzeba posłużyć się aplikacją BiosChecker i sprawdzić bios konsoli

tutaj masz wyjaśnione co i jak:
bez rozkręcenia pudła się nie obejdzie
http://forum.xboxonline.pl/topic/31706-jaka-wersja-i-przerobka/
 

Jabar

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Powaga ??