Poradnik do gry cz. 1

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Laska

Użytkownik
Użytkownik
Macie tutaj pierwszą część poradnika z gazety NEO+ ;)

Zastrzegam sobie prawo do zamieszczenia drugiej części poradnika która ukażę się za miesiąc









 

WReki

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Poradnik do gry cz. 1

siema możesz to dać w pliku PDF?? poszukaj jakiegoś programu na google do robienia *.pdf i zrob to w .pdf z góry dzieks
 

Laska

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Poradnik do gry cz. 1

Nie nie zrobię Ci tego w pdf bo sam możesz ruszyć dupsko zapisać jpeg(i) i sobie zrobić
 

Erno

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Odp: Poradnik do gry cz. 1

Poradnik do gry cz. 1 [pdf]

Kod:
http://www.badongo.com/file/9293672
http://uploaded.to/?id=6a5scl
http://www.zshare.net/download/1182171190670543/
http://depositfiles.com/files/5269597
http://netload.in/datei994417e7b67047a3e5a1be408cd75fcc/PDF-GTA4-1-X360iso.org.rar.htm
Niestety skany mają dość niską rozdzielczość dlatego tekst może być nieczytelny.
Strony przycięte, wyrównane i poukładane ;)

---
Trochę to trwało ;)
 

WReki

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Poradnik do gry cz. 1

Laska napisał:
Nie nie zrobię Ci tego w pdf bo sam możesz ruszyć dupsko zapisać jpeg(i) i sobie zrobić
Ehhh ja tu ładnie prosze a ty odrazu z wulgaryzmem?? Jak bym miał ochote zapisywać wszystkie .jpg po kolei to juz by mi niebył potrzebny pdf.... to chyba jasne... i po co komus poradnik bez pdf (to jak jedzenie zupy bez łyżeczki albo widelcem...)?? no chyba ze ktos ma zamiar za kazdym razem szukac zdjęć na stronie internetowej...

PS. Następnym razem troche kultury kolego....


Erno napisał:
Poradnik do gry cz. 1 [pdf]

Kod:
http://www.badongo.com/file/9293672
http://uploaded.to/?id=6a5scl
http://www.zshare.net/download/1182171190670543/
http://depositfiles.com/files/5269597
http://netload.in/datei994417e7b67047a3e5a1be408cd75fcc/PDF-GTA4-1-X360iso.org.rar.htm
Niestety skany mają dość niską rozdzielczość dlatego tekst może być nieczytelny.
Strony przycięte, wyrównane i poukładane ;)

---
Trochę to trwało ;)
Dzięki za pdf :) i za czas poświęcony zapisywaniu i władowywaniu tych zdjęć do pdf.....
 
Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Do góry Bottom