Poważny problem z xbox 360 SLIM. PILNE

Corleon

Użytkownik
Użytkownik
Witam Was drodzy forumowicze

Od razu zaznaczę, że jest to bardzo pilna sprawa i prosiłbym o w miarę jak najszybsze odpowiedzi za które z góry bardzo dziękuję.
Dodatkowo jeśli treść mojego zapytania będzie niezgodna z regulaminem to proszę o wyrozumiałość, ale niestety nie znam innego porządnego forum xbox-a

Otóż mam mały(duży) problem. W czwartek tj. 10.02.2011r. zakupiłem w sklepie Media Exp.(specjalnie nie podaje pełnej nazwy) xbox-a 360 "SLIM" 250GB. Dopiero dzisiaj miałem czas go uruchomić i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że dwie części są obarczone małymi lecz dokuczliwymi wadami. Otóż analog od kontrolera(PAD-a) ten po lewej stronie podczas poruszania PISZCZY(dosyć głośno) oraz zasilacz jest mniej więcej dwa razy głośniejszy od samej konsoli(mierzone decybelomierzem).
I moje pytanie jest następujące. Czy na podstawie tych dwóch rzeczy mam prawo żądać wymiany na inny zestaw xbox-a lub zwrot pieniędzy?
Jeśli pierwszy sposób się nie uda(w/w) to czy dzwoniąc do Microshitu(trochę mnie zawiodła ich Microsoftowa jakość) mogę liczyć na ewentualną wymianę/wysyłkę tych elementów?

Będę bardzo wdzięczny za szybkie porady.

Pozdrawiam
Corleon
 

piotrek95pl

Użytkownik
Użytkownik
Jezeli nic nie "grzebales" w konsoli , nie przerabiales ani nie zerwales plab to marsz do sklepu i reklamuj towar
 

homer_homer

Użytkownik
Użytkownik
Tak możesz wymienić sprzęt na nowy lub inny w terminie 14 dni od daty zakupu
 

Wonex

Użytkownik
Użytkownik
Tak po pierwsze skąd masz pewność że sklep podany powyżej nie otwierał pudełka. Jeszcze nie słyszałem problemów z takim czymś na przykład w Media Markt / Saturn w Bydgoszczy. Szczerze to następnym razem zakup dobry towar w Media Markt lub Saturn. Tam jest tyle mądrych gości że cię pokierują.
 

piotrek95pl

Użytkownik
Użytkownik
sam kupilem w media exp i wszystko jest cacy ;]
a co do expertow w sklepach to jest zenada, z doświadczenia wiem ze nie warto na nich polegac
 

Wonex

Użytkownik
Użytkownik
Szczerze tylko nie studenci / ci to mają pojęcie niejedni = to spoko.
 

Corleon

Użytkownik
Użytkownik
Co do tego czy sklep otwierał czy nie to nigdy nie będziemy mieli pewności w żadnym sklepie.
Przy konsoli nic nie robiłem. Jak już powiedziałem w czwartek ją kupiłem, w piątek leżała sobie w pudełeczku, a dzisiaj ją otwarłem i przez 10 minut miałem ją włączoną. Upewniłem się jeszcze parę razu włączając/wyłączając czy nie był to przypadek losowy z tym zasilaczem, lecz za każdym razem zaraz po uruchomieniu zasilacz chodził głośno.

A pytanie jeszcze jedno. Reklamując towar mam prawo żądać zwrotu pieniędzy? A co jeśli nie będą chcieli mi ich zwrócić tylko zaproponują NAPRAWĘ? Nie uśmiecha mi się czekać miesiąc albo i więcej zanim mi to naprawią:/
Bo wymiana chyba nie wchodzi w grę bo to było ostatnie(pechowe:/) pudło z x-em...
 

piotrek95pl

Użytkownik
Użytkownik
watpie ze dostaniesz kase , no chyba ze powiesz im jasno ze nie interesuje cie naprawa ,ale nie wiem do konca jak to bedzie bo nie mialem nigdy takiej sytuacji
 

-=DEXTER=-

Pomocnik
Pomocnik
Użytkownik
Masz prawo w ciagu 10 dni oddac towar bez podania przyczyny i dostac zwrot pieniedzy.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 

Corleon

Użytkownik
Użytkownik
DEXTER
Piszesz to ze 100% pewnością?
I to prawo obowiązuje też w takich sklepach jak M.E.?
 

Zubitzu2207

Użytkownik
Użytkownik
Jest coś takiego. Sam kiedyś z tego skorzystałem jak chciałem wypróbować jakiś sprzęt elektroniczny, ale mi się nie spodobał :)
 
a grzeje Ci sie zasilacz być może gdzies jest zwarcie i piszczy transforamtor, lepiej reklamuj, jak nie to zawsze jest M$
 

Corleon

Użytkownik
Użytkownik
Czy mi się grzeje...hmmm...ciepły jest, ale chyba w granicach normy. Wydaje mi się, że to wentylator hałasuje, ale w 100% pewny nie jestem
Dobra. Jutro jadę do sklepu reklamować. Nie interesuje mnie naprawa bo nie po to wydałem ponad 1000zł by po dwóch dniach oddawać go do serwisu, więc jak mi go nie wymienią albo nie zwrócą kasy to rozpętam wojnę!!

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Jutro napiszę co udało mi się załatwić. Może kogoś spotka taka sama sytuacja więc może się to komuś przydać:)
 

krisr77

Pomocnik
Pomocnik
Użytkownik
10 dni na zwrot jest tylk oprzy zakupach na odleglosc (np internet)
 

Corleon

Użytkownik
Użytkownik
ehhh...czyli mogę liczyć maksymalnie na zamianę lub naprawę? Super...jak już wcześniej pisałem wiem, że nie mają tego samego zestawu w sklepie, mają tylko droższy o 100zł więc mi nie wymienią... Kur...do serwisu oddawać konsole gdy grałem na niej dopiero jakieś 10 minut(w sumie to 5 min bo drugie 5 zajęło instalowanie gry na dysku...)? Masakra...1000zł w błoto wyrzucone...
 

szymek488

Użytkownik
Użytkownik
10 dni na zwrot jest tylk oprzy zakupach na odleglosc (np internet)
No chyba nie tylko:)

Nic nie grzebałeś masz wszystko, paragon to masz prawo zareklamować, tak uważam:)
 

Cronos

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Niepotrzebnie się boisz, muszą Ci to wymienić, tylko trzeba odpowiednio zagadać-nie pozwolić żeby polecieli w kulki (może to egzemplarz powystawowy i dobrze wiedzą o tym co jest grane). Chociaż przyznam, że dziwny rodzaj uszkodzenia, pierwsze słyszę.
P.S. Co do jakości - mówcie co chcecie, ale mój Premium (Xenon) z 2006 nadal chodzi:)
 

Zubitzu2207

Użytkownik
Użytkownik
Niepotrzebnie się boisz, muszą Ci to wymienić, tylko trzeba odpowiednio zagadać-nie pozwolić żeby polecieli w kulki (może to egzemplarz powystawowy i dobrze wiedzą o tym co jest grane). Chociaż przyznam, że dziwny rodzaj uszkodzenia, pierwsze słyszę.
P.S. Co do jakości - mówcie co chcecie, ale mój Premium (Xenon) z 2006 nadal chodzi:)
No to cię przebijam, bo mam core. Zwiększone obroty wiatraczka, wymiana pasty i jakoś chodzi, nawet nieźle :p

Co do zwrotu to jest też w normalnych sklepach.
 

kokakoala

Użytkownik
Użytkownik
Wymiana lub zwrot towaru w sklepie stacjonarnym to kwestia indywidualna sklepu, który może ale nie musi. Zmuszone do zwrotu bez podania przyczyny są sklepy internetowe (nie licytacje) i to przy zachowaniu idealnego stanu towaru.
 

Corleon

Użytkownik
Użytkownik
Niepotrzebnie się boisz, muszą Ci to wymienić, tylko trzeba odpowiednio zagadać-nie pozwolić żeby polecieli w kulki
dlatego właśnie próbuję jak najwięcej się od Was dowiedzieć by nie zrobili ze mnie frajera w sklepie. Ale jeśli twierdzicie, że muszą mi to wymienić to będę się przy tym upierał. A jak powiedzą, że nie mają jak wymienić bo nie mają innych egzemplarzy to nie wyjdę ze sklepu bez gotówki w ręku. Nie dam im x-a na pewno do serwisu...w końcu po to jest ten termin 7 dni od czasu zakupu by móc w razie czego oddać sprzęt(bo do 7 dni po kupnie trzeba podbić gwarancje-zawsze tak mówią w sklepie;p). A jak mimo wszystko będą się upierali, że nic z tym nie zrobią to każę im osobiście skontaktować się z przedstawicielem Microsoftu^^

Ale jestem zdenerwowany...zawsze sprzęt kupowałem w komputroniku i nigdy nie było żadnego problemu...
 

Do góry Bottom