Problem z ekranem po włączeniu Xbox 360

VanRiel

Świeżak
Świeżak
Cześć wam! Od jakiegoś czasu mam taki problem z Xbox 360, że mam zielone pixele na Xboxie na swoim telewizorze, a u znajomego problem znika. Nie wiem co to może być, szukałem tego powodu u was w "Szukaj" ale nic nie znalazłem. Ekran czasami jest normalny, a czasami strzela i skacze + robią się zielone pixele. Macie pomysły co może byc tego wina ?
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Nie znam się na tym, ale jak były problemy z ekranem to chodziło o artefakty. Poczekaj może odpisze Ci ktoś kto się zna :)
 

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Sprawdzałeś na innym kablu ?
 

VanRiel

Świeżak
Świeżak
Tak. I sprawdzałem go na telwizorze 42 cale, a na swoim mam 32 i nie działa. Migotanie ekranu, zielone piksele. Trzeci kabel, który już sprawdzam i dalej to samo..
 

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
To jak działa u niego elegancko a u ciebie nie to ja bym obstawiał TV, zobacz coś innego pod swoim TV i będzie wszystko wiadomo.
 

VanRiel

Świeżak
Świeżak
To jak działa u niego elegancko a u ciebie nie to ja bym obstawiał TV, zobacz coś innego pod swoim TV i będzie wszystko wiadomo.
W sumie ja mam zwykły telewizor, więc tutaj niezbyt da się coś ustawić w nim. Ale kiedyś wyczytałem, że może to być wina podpięcia HD w Xboxie.
 

p_bladek

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Tak. I sprawdzałem go na telwizorze 42 cale, a na swoim mam 32 i nie działa. Migotanie ekranu, zielone piksele. Trzeci kabel, który już sprawdzam i dalej to samo..
Ustaw rozdzielczość na sztywno 720p
 

VanRiel

Świeżak
Świeżak
A jak moge ustawić rozdzielczość na sztywno ? :)
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Ty masz telewizor CRT? Jeśli tak to może on nawet nie obsługuje pal 60

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

VanRiel

Świeżak
Świeżak