Problem z instalacją i grami

Lukiwwo

Świeżak
Świeżak
A więc jestem posiadaczem xbox-a 360 w Wersji Elite konsola przerobiona nie zbanowana przeróbki dokładnie nie znam ale chyba najnowsza bo Assassins Creed Brotherhood działa.
I mam taki problem ostatnio pobrałem w necie parę gier kupiłem 10- pak płyt Emtec z chęcią nagrania paru gier no i pojawił się magiczny problem gry nagrywam za pomocą IMBBURN wszystko robie tak jak opisane to zostało w tym tutorialu. Lecz gry nie zawsze się uruchamiają. Alan Wake nie uruchomił się ani razu (czarny ekran logo M$ i to wszystko...) Naruto Ultimate Ninja Storm 2 uruchamia się raz na 10 prób... i można normalnie grać brak zwiech itp... NBA 2K11 uruchamia się prawie zawsze. No i najgorsze jest to że nie można ich zainstalować... Zawsze wyskakuje że płyta porysowana czy coś takiego... I tak już 4 płyty... Nie może być to wina nagrywarki bo jakiś tydzień temu nagrałem (również na płyty Emtec) na niej Fight Night Round 4 i Tekkena 6 i działa jak ta lala, instaluje się i wszystko pięknie. Niech ktoś powie mi jak naprawić ten problem.
 

venom85

Użytkownik
Użytkownik
wyglada na to ze sie zle wypalily,jezeli inne dzialaja ok...sprobuj plyt innej marki ja np nagrywam na omegach i w iekszosci przypadkow nagrywa sie ok ale bywa tez ze wyskakuje sto procent a gra nie dziala...lub podczas instalacji wyskakuje przetrzyj scierka...wiec raczej plyty i podczas nagrywania nie baw sie kompem i wylacz wygaszacz
 

Lukiwwo

Świeżak
Świeżak
Właśnie udało mi się za 15 próbą zainstalować Naruto Ultimate Ninja Storm 2. Teraz męczę Alana żeby się zainstalował ale nie wiem co z tego będzie. W mojej okolicy nie ma nigdzie innych płyt DL niż Emtec-a
 

venom85

Użytkownik
Użytkownik
 

Qazimodo

Użytkownik
Użytkownik
płyty omega tą są tzw. rozbiegówki jak na linii produkcyjnej kalibruja sprzęt do produkcji innych markowych płyt
więc raz działają a raz nie - jedyny właściwy wybór to verbatimy ,na allegro poszukaj po 4zł są ...warto
 

Lukiwwo

Świeżak
Świeżak
Nagrałem kolejne dwie gry również na pozostałe płyty Emtec no i dalej to samo...
Skate 3 nie chce sie zainstalować uruchamia się ale w trakcie tworzenia swojego skate-a wyłącza się...
I drugi raz nagrałem Alan Wake no i to samo co ostatnio nie uruchamia się albo ewentalnie pokaże logo M$ i koniec ... no i instaluje się do 20%
Pomocy!
Jutro kumpel mi przyniesie jakiegoś pirata żebym spróbował czy zadziała a ja dam mu mojego Alan-a by zobaczył czy u niego działa.
 

kajoj53

Użytkownik
Użytkownik
Verbatimy kup - najlepsze są. Na PS2 nagrywałem Verbatimy i bez problemu działały, mój kolega też ma Xboxa (on przerobiony, a mój nie) i też nagrywa na Verbatimach i też działa. Wina płyt.
 

ziko

Użytkownik
Użytkownik
Nagrywaj tylko i wyłącznie na Verbatimach!
 

Lukiwwo

Świeżak
Świeżak
Więc jest to na pewno wina wadliwych płyt?
A nie błąd w konsoli
 

szymonski

Użytkownik
Użytkownik
Więc jest to na pewno wina wadliwych płyt?
A nie błąd w konsoli
raczej. jak bedziesz probował z tymi tanimi płytkami licząc że gra się odpali to twoj portfel stanie się lżejszy :p zainwestuj w verbatimy i wtedy jak ci nie będą chodziły to bedziesz miał problem :p
 

ustach

Użytkownik
Użytkownik
Kolego oszczędzasz na oszczędzaniu. Verbatim nie zawodzi.
 

Lukiwwo

Świeżak
Świeżak
Modlę się żeby Verbatimki działały.
 

Brudsien

Pomocnik
Pomocnik
A co tu sie modlic, Verbatimy to obecnie najlepsze nosniki, omegi to najgorsze plyty one nawet zapach maja dziwny jak by bylo czuc przyprawę kucharek
 

Hosee

Użytkownik
Użytkownik
Jęśli się na Verbatimach nie uda to zmniejsz prędkość nagrywania.
 

krisr77

Pomocnik
Pomocnik
Użytkownik
albo nagrywarke:)
 

Lukiwwo

Świeżak
Świeżak
Po włożeniu do napędu Mafii 2 nagranej na verbatimie. Gra zainstalowała się ekspresowo i można grać.
Teraz zżera mnie jedno pytania. Czy to wina płyt czy nagrywarki...
I tak przy okazji bo zeskanowaniu pliku ISO z nie działających gier wszystko jest zielone lub żółte z powodu że gry nie ma w bazie albo nie działa na niższych przeróbkach niż 1.4 a ja mam wyższą.
Więc mam nadzieje że to wina płytek po prostu pecha miałem.

I ciekawi mnie czy jeśli nagram te gry których płyty nie uruchamiają się (czyt. pierwsze parę log firm) po poprawnej instalacji będę mógł uruchamiać za pomocą tych nie działających płyt...
 

Lukiwwo

Świeżak
Świeżak
No i dowiedziałem się.
Dałem kumplowi mojego ostatniego czystego emteca no i nagrał mi na nią Mafie 2... Gra zainstalowała się bez problemów i normalnie działa. Więc problem chyba leży w napędzie mojego PC. Czy można to jakoś sprawdzić? Bo mógł być to też po prostu przypadek.
 

kamykle

Użytkownik
Użytkownik
A więc jestem posiadaczem xbox-a 360 w Wersji Elite konsola przerobiona nie zbanowana przeróbki dokładnie nie znam ale chyba najnowsza bo Assassins Creed Brotherhood działa.
I mam taki problem ostatnio pobrałem w necie parę gier kupiłem 10- pak płyt Emtec z chęcią nagrania paru gier no i pojawił się magiczny problem gry nagrywam za pomocą IMBBURN wszystko robie tak jak opisane to zostało w tym tutorialu. Lecz gry nie zawsze się uruchamiają. Alan Wake nie uruchomił się ani razu (czarny ekran logo M$ i to wszystko...) Naruto Ultimate Ninja Storm 2 uruchamia się raz na 10 prób... i można normalnie grać brak zwiech itp... NBA 2K11 uruchamia się prawie zawsze. No i najgorsze jest to że nie można ich zainstalować... Zawsze wyskakuje że płyta porysowana czy coś takiego... I tak już 4 płyty... Nie może być to wina nagrywarki bo jakiś tydzień temu nagrałem (również na płyty Emtec) na niej Fight Night Round 4 i Tekkena 6 i działa jak ta lala, instaluje się i wszystko pięknie. Niech ktoś powie mi jak naprawić ten problem.
Moze wina softu? Bo nie sadze, ze plyt, chociaz ja jak kupuje to tylko verbatimki i nagrywam tylko i wylacznie imgburnem:)
Ale tak nigdy ie mialem, ze wypalilem plytke i tak sie dzialo, albo moze laser cos spier****lony?
 

Do góry Bottom