Problem z konsola kolegi !!!

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Slimak

Świeżak
Świeżak
Witam. Mam problem, pożyczył mi kolega swoją konsole Xbox 360 przerobioną i chciałem zrobić mu niespodziankę i pobrałem z oryginalnej strony Xboxa nową aktualizacje, wypaliłem na płytę i zainstalowałem na Xboxie. Po instalacji żadnej płyty nie chce czytać, nie wiem co zrobić wcześniej normalnie czytało. Proszę o pomoc.
 

RSA

Użytkownik
Użytkownik
Po raz enty, aktualizacja usuwa przerobke. Kolega ma teraz oryginalna konsole a jak i czemu to poczytaj na forum bo co drugi temat to samo w kolko.
 

Slimak

Świeżak
Świeżak
Dziękuje. Przepraszam ale bardzo zmartwiłem się że popsuta jest konsola, w sprawie xboxa jestem laikiem. Czy istnieje możliwość przerobienia jej ? Jak miał zbanowną konsole to teraz może grać oryginalnie po internecie ? Jeżeli nie to da się odbanować konsole ?
 

dziend0bry

Użytkownik
Użytkownik
Nie da sie odbanowac konsoli, Live bedzie juz na zawsze zablokowany, a nowa aktualizacja zmienila (schowala) klucz napedu ptrzebny do przerobienia, wiec jesli chcesz mu zwrocic przerobionego Xboxa to zaplacisz niezle.
 

Slimak

Świeżak
Świeżak
Droga jest taka przyjemność ? Samemu ciężko jest przerobić ?
 

dziend0bry

Użytkownik
Użytkownik
50-100zł zalezy jaki flash samemu nie kombinuj, poza tym .. jesli chcesz kupic sam sprzet potrzebny do przerobienia xboxa to wydasz kupe kasy.
 

bgszef!

Użytkownik
Użytkownik
Witam. Mam problem, pożyczył mi kolega swoją konsole Xbox 360 przerobioną i chciałem zrobić mu niespodziankę i pobrałem z oryginalnej strony Xboxa nową aktualizacje, wypaliłem na płytę i zainstalowałem na Xboxie. Po instalacji żadnej płyty nie chce czytać, nie wiem co zrobić wcześniej normalnie czytało. Proszę o pomoc.
To zes mu ladna niespodzianke sprawil haha ponowny flash nieunikniony
 

freeman94

Użytkownik
Użytkownik