Problem z laptopem

Kros

Świeżak
Świeżak
Witam
Chcę podłączyć Xboxa przez laptopa do Xbox Live:
a)Czy wystarczy zwykły kabel Ethernet czy trzeba coś innego?
b)Czy jak będę zabierał laptopa i odłączał go, to przy ponownym połączaniu znów muszę go konfigurować czy wystarczy podłączyć kabelkiem i to wszystko?
c)Czy przez to może usunąć mi się zakupiony Xbox Live Gold?

YoCar

Banned
Użytkownik
nie musisz sie o nic martwic, zakupu sa w kolejce do pobierania i nic złego się z nimi nie stanie. Wystarczy zwykły kabel ethernet do laptopa. musisz tylko w ustawieniach sieciowych właczyć udostępnienie łacza do którego jestes podłączony.

Kros

Świeżak
Świeżak
Ale jak mam pełne konto Gold to mi się nie usunie możliwość gry przez sieć??

Qazimodo

Użytkownik
Użytkownik
a] kabel sieciowy crossowany
b] jak raz skonfigurujesz to już później nie musisz ,podłączasz i grasz
c] nic ci sie nie usunie

mihcal5

Banned
a niby z jakiego powodu ma ci sie usunąć ?

Kros

Świeżak
Świeżak
Nie znam się bardzo na Xboxie jeszcze a byłoby mi szkoda jakby mój Live przepadł.
EDIT: Czy taki może być?KABEL

mai

Użytkownik
Użytkownik
gold sie nie usuwa :p bo jest na konto obojętnie pod ilu różnych dostawców neta podłączysz konsole :). Co najwyżej może się skończyć (bo to usługa czasowa:p)

Kros

Świeżak
Świeżak
Na co bardziej opłaca zalogować na PL czy US?

mai

Użytkownik
Użytkownik
to wydaje mi sie całkowicie obojętne... no może troche wiecej rzeczy do sciagniecia jest na uk/us ale tez chyba nie wszystkie pójdą. Materiałów darmowych nie ma za wiele wiec to kwiestia czy zamierzasz dużo tam kupować ;). Zrób sobie 2 konta jedno tu drugie tam i sobie porównasz:D(z tym ze masz 3 darmowe w nowej konsoli kazde po miesiącu golda (nie zakladaj w tym samym czasie ewentualnie jak ja po miechu skonczy sie polski załóż na uk/us (pograsz miesiac dluzej za darmo i sprawdzisz co tam mają :p))

Pszczoła

Użytkownik
Użytkownik