Witam.
Zakupiłem we francuskim Microsoft Store trzy konsole Xbox 360 E w promocji. Konsole dotarły do mnie i nie wzbudzały żadnych podejrzeń. Wszystkie zestawy nowe, z akcesoriami jak w opisie. Problem natomiast pojawił się nieco później - przy próbie połączenia z XBOX Live w celu utworzenia nowego profilu, czy też pobrania starego, czy też jakiejś innej operacji wymagającej połączenia z serwerami XBOX Live.
Konsola na teście łączy się z siecią lokalną (routerem), łączy się również z Internetem, ale nie łączy się z serwerami XBOX Live. Sprawdzałem to na kilku lokalizacjach z dostawcami Internetu od różnych operatorów i efekt wszędzie był ten sam na wszystkich trzech konsolach. Dodam, że moja stara konsola łączy się bez problemu.
Wszelkie operacje typu aktualizacja Dashboardu z USB, otwieranie portów na routerze nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Zauważyłem jedną dziwną rzecz, że po rejestracji konsoli na swoim koncie xbox.com pokazała się dziwnie długa gwarancja - data końcowa niemal 3 letnia, a pod spodem napis, że gwarancja obejmuje 2 lata. Zasugerowałem to na infolinii Microsoftu, bo wcześniej jak dzwoniłem, to nikt na to nie wpadł i okazało się, że konsole były przeznaczone do sprzedaży dla dystrybutorów, a nie klienta indywidualnego.
Kazano mi zwrócić te konsole, ale nie chciałbym bym tego robić. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem, czy jest możliwość "odhaczenia" tych konsol gdzieś w Microsofcie, abym mógł w pełni z nich korzystać?
Zakupiłem we francuskim Microsoft Store trzy konsole Xbox 360 E w promocji. Konsole dotarły do mnie i nie wzbudzały żadnych podejrzeń. Wszystkie zestawy nowe, z akcesoriami jak w opisie. Problem natomiast pojawił się nieco później - przy próbie połączenia z XBOX Live w celu utworzenia nowego profilu, czy też pobrania starego, czy też jakiejś innej operacji wymagającej połączenia z serwerami XBOX Live.
Konsola na teście łączy się z siecią lokalną (routerem), łączy się również z Internetem, ale nie łączy się z serwerami XBOX Live. Sprawdzałem to na kilku lokalizacjach z dostawcami Internetu od różnych operatorów i efekt wszędzie był ten sam na wszystkich trzech konsolach. Dodam, że moja stara konsola łączy się bez problemu.
Wszelkie operacje typu aktualizacja Dashboardu z USB, otwieranie portów na routerze nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Zauważyłem jedną dziwną rzecz, że po rejestracji konsoli na swoim koncie xbox.com pokazała się dziwnie długa gwarancja - data końcowa niemal 3 letnia, a pod spodem napis, że gwarancja obejmuje 2 lata. Zasugerowałem to na infolinii Microsoftu, bo wcześniej jak dzwoniłem, to nikt na to nie wpadł i okazało się, że konsole były przeznaczone do sprzedaży dla dystrybutorów, a nie klienta indywidualnego.
Kazano mi zwrócić te konsole, ale nie chciałbym bym tego robić. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem, czy jest możliwość "odhaczenia" tych konsol gdzieś w Microsofcie, abym mógł w pełni z nich korzystać?