Problem z rejestracją na mygamercard.net

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

WReki

Użytkownik
Użytkownik
Siema... zaczne od początku:

Zarejestrowałem sie na mygamercard.net i przyszedł do mnie mail o treści:
WReki PL,

Welcome! You've just registered at the MyGamerCard.net Network with the
following information:

GamerTag: WReki PL
Email: [email protected]
Password: (Not Displayed)

In order to use your new account, you will need to visit the following URL
to confirm the validity of this email account:
https://secure.mygamercard.net/user/validate.php?t=WReki+PL&act=e&code=f407bc15dfa6f8374063b59ec4337c57e9b852da


If you ever lose or forget your password, we can help you change your
password by sending a special password change request link to this email
address.

Thanks for being a part of MGC!
- Morgon,
MyGamerCard.net
no to oki klikam w linka potwierdzającego i tam pisze:
Congratulations, your e-mail address has been validated!

Please check your Private Messages at the Xbox.com Forums (NOT an Xbox Live Message!) in near future for a link to validate your GamerTag, which you will need to do prior to using the service.

TAKE NOTE: This message will come from MyGamerCardNet, MyGamerCardNet1, or Morgon only! Any other messages claiming to be from MGC that are not from any of these names are not legitimate, and should be ignored.

* You have 48 Hours to complete this step!
If you do not receive this message within 30 minutes, log into the website with your chosen GamerTag and password for an alternate way of Validation.
no i myśle ok rejestracja potwierdzona to sie loguje... i tu jest ten problem... niemoge sie zalogowac ;/ bo gdy wpisuje gametarg i hasło to daje login to sie pojawia:
Error! Please Read -

The following errors were found. Please correct them to proceed.

-> You have not yet validated your GamerTag!
You must complete both email and GamerTag verification before you can log in.

If you haven't received a message in your Xbox Private Messages as mentioned by your initial registration, you can now send one to us!
Send us a Private Message on Xbox.com with only the following in both the Subject and Body of the message:

Kod:
a95e3625145cc287cb7ca085332464e07e3b0e2d*1213987716
Do not send this code via email, it will be ignored.
Do not include any text other than the above code.
You'll be sent an email with the results of your request - Please do not re-send this request before you get the results of your previous attempt.
więc sie pytam co mam zrobić aby potwierdzić tą rejestracje??
 

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik
Odp: Problem z rejestracją na mygamercard.net

Please check your Private Messages at the Xbox.com Forums (NOT an Xbox Live Message!) in near future for a link to validate your GamerTag, which you will need to do prior to using the service.
Wbij na forum Xbox.com, zaloguj się i sprawdź w prywatnych wiadomościach czy nie dostałeś linku aktywacyjnego.
 

WReki

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Problem z rejestracją na mygamercard.net

spike200 napisał:
Please check your Private Messages at the Xbox.com Forums (NOT an Xbox Live Message!) in near future for a link to validate your GamerTag, which you will need to do prior to using the service.
Wbij na forum Xbox.com, zaloguj się i sprawdź w prywatnych wiadomościach czy nie dostałeś linku aktywacyjnego.
hmmm tam niema opcji prywatne wiadomości... chyba że chodzi o: http://forums.xbox.com/user/PrivateMessages/ ale nic mi nieprzyszło jeżeli chodzi o ten link co podalem


EDIT:
Napisałem do nich PM w treści wpisując ten długi ciąg znaków... i mi aktywowali...
 

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik
Odp: Problem z rejestracją na mygamercard.net

WReki napisał:
hmmm tam niema opcji prywatne wiadomości... chyba że chodzi o: http://forums.xbox.com/user/PrivateMessages/ ale nic mi nieprzyszło jeżeli chodzi o ten link co podalem
Tak to tutaj powinno przyjść, jeśli nie przyszło to poczekaj jeszcze trochę.
 
Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Do góry Bottom