Problem ze streamowaniem xbox do windows 10

skiper1987

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Witam, mam problem z połączeniem konsoli z windowsem 10 za pomocą strumieniowania. W aplikacji xbox próbuje podłączyć konsole i wpisuje tam ip mojej konsoli (ip które jest w ustawieniach konsoli) ale wywala mi "nie udało się znaleźć konsoli o takim ip" co jest nie tak ? Pamiętam, że kiedyś chciałem chciałem wypróbować tą opcję i działało, a teraz chciałem do tego wrócić żeby grać na lapku gdy narzeczona ogląda tv i nie mogę się połączyć. Jakaś rada ? Dodam że konsola podpięta po kablu z routera, laptop po wifi z tego samego routera.
 

Johny Mielony

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Konsola i laptop w tej samej podsieci? Próbowałeś wyłączać firewall?
 

skiper1987

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Gdzie można sprawdzić czy są w tej samej podsieci? Trochę jestem laik do takich spraw

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
 

Johny Mielony

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Można to stwierdzić po adresie IP i masce. Jeśli maska jest np. 255.255.255.0 to podsieć może być np. 192.168.0.0, albo 192.168.1.0 itd.
Ostatnia liczba w adresie może być wtedy od 1 - 254 (ważne żeby konsola i laptop miały je wtedy inne).
Jeśli podsieć jest ta sama to w następnej kolejności sprawdzić trzeba firewall wyłączając go na chwile i spróbować czy się połączą.
 

skiper1987

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Ok, sprawdzę to jutro bo nie ma mnie domu obecnie i dam znać jak sytuacja

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
 

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Jak masz podłączoną konsole i PC do tego samego routera to na bank są w tej samej sieci.
 

Johny Mielony

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Jak masz podłączoną konsole i PC do tego samego routera to na bank są w tej samej sieci.