Problemy z zalogowaniem do XBL

michael16777

Świeżak
Świeżak
Witam. Mam taki jeden poważny problem. Nie mogę się zalogować do XBL od czasu kiedy Rodzic na swoim koncie usunął mnie z rodziny (mam 14 lat). Za każdym razem gdy próbuję się zalogować wyświetla mi się komunikat, że muszę wybrać inne konto rodzica, albo się nie zaloguję i zawsze pod koniec tego procesu wyświetla się że nie można wykonać tej czynności(801540FE). W dodatku na stronę internetową xbox-a(xbox.com) też się nie mogę zalogować. Bardzo proszę o pomoc gdyż mam na tym koncie subskrypcję gold i nie chciałbym jej stracić.
 

o M a c z 0 S

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Błąd 80151015 występuje podczas logowania do konta

Problem
Pojawi się następujący kod błędu podczas próby zalogowania się do konta na konsoli Xbox:

Kod błędu: 80151015

Może to oznaczać, że Twój profil jest uszkodzony lub konto Microsoft zablokowane.


Rozwiązania
Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać następujące czynności:

  • Zaktualizować dowody bezpieczeństwa. Postępuj zgodnie z instrukcjami na Dodaj i aktualizować dowodów bezpieczeństwa dla konta Microsoft , aby zaktualizować swoje dowody bezpieczeństwa.Następnie spróbuj zalogować się ponownie. Jeśli nie możesz zalogować się po aktualizacji swoich dowodów bezpieczeństwa, należy skorzystać z następnej procedury
  • Usunąć swój profil i pobierz go ponownie. Aby usunąć swój profil i pobrać go ponownie, wykonaj kroki opisane w Download, przenieść lub usunąć profil z usługą Xbox LIVE .
  • Wyczyść pamięć podręczną systemu i ponownie uruchom konsolę Xbox Oto jak.:
    1. Naciśnij przycisk Guide na kontrolerze.
    2. Przejdź do menu Ustawienia i wybierz opcję Ustawienia systemu.
    3. Wybierz bagażu lub pamięci.


    1. Zaznacz dowolne urządzenie pamięci masowej, a następnie naciśnij przycisk Y na kontrolerze.(Nie ma znaczenia, które można wybrać urządzenie pamięci masowej;. Cache zostaną wyczyszczone dla wszystkich urządzeń pamięci masowej)
    2. Wybierz opcję Wyczyść pamięć podręczną systemu.


    1. Gdy pojawi się monit o potwierdzenie konserwacji urządzeń pamięci masowej, wybierz Tak.
    2. Ponownie uruchom konsolę Xbox i spróbuj zalogować się do swojego konta.
Jeśli nadal nie możesz się zalogować do swojego konta, skontaktuj się z pomocą techniczną konsoli Xbox, klikając link "Kontakt" na dole strony.

http://support.xbox.com/pl-PL/contact-us
 

Do góry Bottom