Proszę o pomoc - błąd płyta nieobsługiwana

malin thc

Użytkownik
Użytkownik
Witam. Nagrałem dziś Sleeping dogs na płytę verbatim DVD+R DL RW 8.5GB przez program ImgBurn. Nagrywanie powiodło się sukcesem, lecz gdy chcę włączyć ją na xboxie wyskakuje mi "błąd płyta nieobsługiwana ". Wcześniej nagrywałem UFC 3 i wszystko śmiga. Proszę o pomoc!
 

kacperex

Użytkownik
Użytkownik
Jaką nagrywarką nagrywasz? Oraz z jaką prędkością?
 

malin thc

Użytkownik
Użytkownik
2,4 prędkość
 

kacperex

Użytkownik
Użytkownik
A nagrywarka? Większośc z nowych gier wymaga nagrywanie IHASem
 

malin thc

Użytkownik
Użytkownik
Hl-dt-st dvdram gsa-h42l

Nagrywałem tak


bo gdy dodaje na to co trzeba to jakiś błąd jest


nie znam się na tym dobrze, dało by się z tej płytki jeszcze jakoś to naprawić? To jest płyta RW, można skasować to z niej i zainstalować od nowa, albo jakoś naprawić bezpośrednio />? proszę o pomoc!

Alert -=SETH=- //Nie pisz post pod postem. Używaj opcji edytuj.

 

paxmack

Użytkownik
Użytkownik
Nie spotkałem się jeszcze z płytką verbatim DL RW oO, ale skoro to RW, to pewnie da się nagrać jeszcze raz. Ta twoja nagrywarka to lite-on ? Przepuściłeś obraz przez abgx? Pokaż jakieś log. Masz lt 2.0 czy 3.0 ?
 

Teh_DoDi

Użytkownik
Użytkownik
Nawet jak jest to RW to poleciłbym ci zakupić zwykłe DL Verbatimy najlepiej. I podążaj zgodnie z poradnikiem na forum w zależności od wersji LT którą masz i wszystko powinno działać. Jeżeli płyta nie obsługiwana pisze,to zainstaluj na dysk(o ile się da) i odpal ją z dysku + ten trick z MP3.
 

mrowa522

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Proszę o pomoc - błąd płyta nieobsługiwana

Po co ustawiasz book type jak masz nagrywarkę innej firmy?

Wysyłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
 

malin thc

Użytkownik
Użytkownik
nie mam pojęcia, jak to sprawdzić?
 

wafel23

Użytkownik
Użytkownik
dla zwyklej nagrywarki z tego co ja pamietam nic nie ustawiam jedynie jak masz ihas a ty nie masz wiec nie zmieniaj nic
 

malin thc

Użytkownik