Przerabianie x360 fat - jestem zielony...

MagiCarter

Świeżak
Świeżak
Witam!
Jestem tu nowy i w świecie konsol też jestem zielony. Jestem PC'towcem i jeśli chodzi o gry, od zawsze grałem na komputerze. Mam okazję kupić od znajomego używanego x360 (premium) nigdy nie przerabianego, od ponad roku nie używanego bo sprawił sobie slim'a. Teraz mam kilka pytań, jako że chcę jednak zacząć "przygodę z konsolami". Zamierzam przerobić go żeby czytał kopie zapasowe.
Pytania :
- na czym polega przeróbka ?
- czy mogę używać xLive podczas gdy xbox jest przerobiony
- czy mogę w miarę możiwości zrobić to sam? (jestem mocno obyty z elektroniką i wszelkiego rodzaju modyfikacjami sprzetu)
- czy jest możliwość jakby co usunięcia takiej modyfikacji?

z góry dziękuje za odpowiedź :)

MagiCarter
 

Michal27888

Użytkownik
Użytkownik
1.Przeróbka polega na możliwości odpaleniu kopi zapasowych
2.Tak możesz używać xbl ale najlepiej wgraj sobie lt 3.0 wtedy jest małe prawdopodobieństwo że cię zbanują
3.Tak możesz zrobić to sam jest wiele poradników na internecie ale także są jakieś na forum
4.Raczej nie da się tego usunąć ale microsoft wgrywa tzw. cichą aktualizacje która blokuję ci granie na piratach.
 

pinox

Użytkownik
Użytkownik
Poczytaj :
http://xboxforum.pl/dla-swiezakow-79/przerobka-wa-ne-wejd-43546/

http://xboxforum.pl/artykuly-206/tutorial-flash-liteon-ixtreme-1-91-jungleflasher-najlepszy-artykul-edycja-2-a-98709/
A jak chcesz RGH to najlepiej zlecić komuś co sie zna chyba że dasz sobie rade. Poszukaj sobie na forum o RGH
 

MagiCarter

Świeżak
Świeżak
Dziekuje za odpowiedzi. Ale proszę o mówienie "po polsku" jako że jestem nowy ;) Po pierwsze mógłbym prosić o jakieś linki "tutorial'e"? bo jakoś przez FAQ znaleźć nie moge. Po drugie : czy przeróbka polega tylko na zmianie firmware napędu na to "odblokowane"? Po trzecie: co to jest RGH?
 

novy66

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Liga XboxForum.pl
Poczytaj sobie działy LT i JTAG/RGH a uzyskasz odpowiedzi na swoje pytania :)