Przeróbka Lt 3.0

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Ralin

Użytkownik
Użytkownik
Witam mógłby mi ktoś pomoc w przerobieniu mojego xboxa mam w nim Lt 2.0 i najnowszego dasha chciałbym wgrać lt 3.0 i tu zaczynaja sie schody dodam ze mam wyciagniety klucz napedu(kolega wgrywał mi właśnie tą przerobke 2.0 i zgrał mi wszystko na płytke te pliki ) .Patrzyłem w dziale Lt oraz pobrałem paczke która tam sie znajdowała rozpakowałem są tam foldery : Stock firmware,Firmware, 0800_BenQ and phat Lite-on v3, oraz to 0800_samsung_SSv2_Only_No_AP25 i co teraz jak przerobić po co tyle tych folderów nie powinien byc jeden plik tylko. Jestem zielony w tych sprawach a chce spróbować sam przerobić proszę o pomoc?????????? (szukałem na forum są odnośniki ale szkoda bo otatnio żadne nie działają tylko odsyłają do strony głównej )

-=SETH=- //10.Odświeżanie swojej wiadomości można robić nie częściej niż co 24h. Odświeżanie tematu polega na usunięciu swojej ostatniej wiadomości i napisanie jej jeszcze raz.
 

adam34689

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
 

Ralin

Użytkownik
Użytkownik
Odnośniki już nie działają robie to wedle tej metody http://xboxforum.pl/artykuly-206/tutorial-flash-liteon-ixtreme-1-91-jungleflasher-najlepszy-artykul-edycja-2-a-98709/ w punkcie 3 sie gubię nie wiem czy mam odrazu wgrac firmware czy mam to zrobic co jest w punkcie 3. mam dasbord 2.0.14719.0 prosze o szybka odpowiedz chce przerobic na 3.0 i grac online
 

KaBooM

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Świeżak
jaki to napęd?
 

Ralin

Użytkownik
Użytkownik
iteon phat
 

tel

Użytkownik
Użytkownik
Skoro masz wszystkie pliki od swojego napędu i najnowszego dasha to olej punkt 3 i wgraj od razu lt 3.0
 

Ralin

Użytkownik
Użytkownik
Ale ponoć mówią żeby najpierw wgrać oryginalny firmware a dopiero później 3.0 ???????????????
Wiec jak to jest ???
 

Tofu212

Banned
problem z wgraniem dasha jest czasami ale wgrać lt 3.0 jakby dash nie chciał się zainstalować wtedy ofw
 

Ralin

Użytkownik
Użytkownik