Pytania o Konta z MS Points

Dogg

Użytkownik
Użytkownik
Jako że nie mogę znaleźć jednoznacznych odpowiedzi na moje pytania, postanowiłem założyć nowy temat.

Otóż ostatnio zacząłem kupować konta z MS Points. Kupiłem LA Noire i Assassin's Creed II. Czy jeśli w przyszłości chciałbym wymienić te konto na inne, to co muszę po kolei zrobić żeby odzyskać to co było na tym koncie kupione. Od czego to zależy? Od licencji? Co to jest ta licencja? Czy bez niej nie można pobrać zawartości z tego konta? Mógłby mi ktoś od początku wyjaśnić jak pobrać zawartość wcześniej kupioną na koncie z licencją czy bez, bo jestem zupełnie zielony w tym temacie.
 

Rob1N_PL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Odzyskujesz konto na swojej konsoli potem w ustawieniach wchodzisz w historię pobranych plików i klikasz na to co cię interesuje i pobierasz. Jeśli odkupiłeś konto od kogoś to musisz przenieść licencję by grać na każdym koncie na twojej konsoli. Jeśli tego nie zrobisz będziesz mógł grać tylko z tego konta na którym zakupiono gry.
 

Dogg

Użytkownik
Użytkownik
Aha, rozumiem. Czyli po odsprzedaniu konta nadal mozna grac w pobrane gry, ktore sa na dysku, tak?
 

hawajski

Użytkownik
Użytkownik
tak można nadal grać tylko jak ty kupisz drugie konto to będziesz musiał przenieść licencje albo logować sie na dwa konta
 

Dogg

Użytkownik
Użytkownik
Chyba się nie zrozumieliśmy. Chodzi mi o taką sytuację: Wymieniam konto z grą X na konto z grą Y. Grę X z mojego konta zostawiam na dysku i pobieram również grę Y. Mogę grać nadal w grę X, czy tylko w grę Y?
 

ulan

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Grasz w grę X i Y mimo że konto z grą X oddajesz i ktoś przenosi sobie licencje na swoją konsolę :) To co masz pobrane na dysk zostaje u Ciebie
 

Rob1N_PL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Chyba się nie zrozumieliśmy. Chodzi mi o taką sytuację: Wymieniam konto z grą X na konto z grą Y. Grę X z mojego konta zostawiam na dysku i pobieram również grę Y. Mogę grać nadal w grę X, czy tylko w grę Y?
możesz grać nadal.