Pytanie o internet w Xboxie.

tw1stos

Świeżak
Świeżak
Witam !

Od niedawna mam xboxa w drugim pokoju mam modem z kompem.Czy jak kupię router to:
1. Bd musiał go podłączyć do modemu czy jak, nie znam się na tym ? :)
2. Mogę podłączyć router z xboxem przez kabel ethernet ?
3. Można korzystać z neta w xboxie przy wyłączonym kompie ?
4. Taki router wystarczy TP-Link TL-WR340G Router WiFi :: UPC Vectra Chello (1817841686) - Aukcje internetowe Allegro ?
5. Dostanę jakieś darmowe konto gold czy coś w tym stylu ?
 

mozi111

Świeżak
Świeżak
Witam !

Od niedawna mam xboxa w drugim pokoju mam modem z kompem.Czy jak kupię router to:
1. Bd musiał go podłączyć do modemu czy jak, nie znam się na tym ? :)
2. Mogę podłączyć router z xboxem przez kabel ethernet ?
3. Można korzystać z neta w xboxie przy wyłączonym kompie ?
4. Taki router wystarczy TP-Link TL-WR340G Router WiFi :: UPC Vectra Chello (1817841686) - Aukcje internetowe Allegro ?
5. Dostanę jakieś darmowe konto gold czy coś w tym stylu ?
1.Router musisz podpiąć pod modem a potem kabel ethernetu z xboxa360 podpiac pod routera i xboxa360[mozesz sie tez laczyc przez wifi]
2.Tak
3.Tak jeśli masz router
4.Nie odpowiem na to pytanie bo nie wiem
5. Tak 3 miesiące są gratisowe
 

[email protected]

Użytkownik
Użytkownik
1.Jeśli masz Xboxa Slim to możesz podłączyć przez Wi-Fi:)
2.Wydaje mi się , że tak
3.Tak
4.Ja mam livebox 2.0 i działa bez zażutu
5.Tak gdy zalogujesz się do xbox live to dostaniesz przez pierwszy miesiąc konto Gold(możesz grać przez neta, pobierać dema zaraz po ich wyjściu itp.przywileje).Jak skończy się darmowy miesiąc żeby dalej mieć konto gold musisz kupić zdrapkę albo stworzyć nowe konto i na nim się zalogować do xbox live. Można mieć maksymalnie 3 konta z darmowym Xbox live Gold przez pierwszy miesiąc na każde(konto).

Jak coś się nie zgadza to niech mnie ktoś poprawi bo nie mam owego routera i mogę się mylić;)
 

francusgno

Użytkownik
Użytkownik