Rgh 1.2 pytania

szymonm2

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam,
Mam taki problem. Chce zacznac ze jestem studentem i nie mam za bardzo duzo kasy na sprzet do x'a.

Widzialem na netcie roznych osob jak zrobili rgh 1 z kablem lpt.

Postanowilem kupic coolrunner c i wtyki na lpt. Zajelo mi wszystko okolo 2 godz.

Dalem rade zrobic 'dump' obrazu nand 8 razy. Za 1,6 i 8 razem wyszly mi identyczne. Lecz w programie j-r programmer pokazuje mi ze 'nands are identical. Too many bad blocks'.

Zaprogramowalem tez coolrunner uzywajac kabla lpt i przylutowalem te kable do plyty glownej

Wiec mam pare pytan.
1) czy jest mozliwosc aby sprawdzic czy coolrunner zostal zaprogramowany prawidlowo.
2) jak mam napisac do nanda ta 'partycje xell'.

Thx wielki.
 

fifi88

Użytkownik
Użytkownik
1. Chip sprawdzisz po tym czy pracuje czy nie inaczej chyba nie bardzo mozna sprawdzic czy dobrze zaprogramowany.
2. Xella sie nie pisze tylko wgrywa JR. Pierw dajesz create ecc w j-runner a pozniej write ecc. Z tego co pamietam do rgh 1.2 to zamiast create ecc wrzuca sie gotowy plik pod dana konsole z paczki od ruskiego.

Edit:
jak bym nie byl pewny ze mam dobrze zgrany nand w 100% to bym ecc(xella) nie wrzucal. Doswiadczenia z programatorem ltp nie mam bo nigdy nie uzywalem.
 

szymonm2

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
A jak ja mam zrobic "write ecc" na kablu lpt? Nie moge zrobic tego na portcie lpt bo kaze mi podlaczyc programator
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
A jak ja mam zrobic "write ecc" na kablu lpt? Nie moge zrobic tego na portcie lpt bo kaze mi podlaczyc programator
Pierwsze co musisz zrobić to odczytać pamięć poprawnie 2x. Nie może być komunikatu o dużej ilości bb. Gdy odczytasz ustawiasz rgh2 dajesz create ecc kolejno write ecc.

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
 

szymonm2

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Jakiego programu mam uzyc do odczytu nanda uzywajac kabla lpt? Uzywalem nandpro?
 

Zinyx

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak