RGH, flash?

Midori

Świeżak
Świeżak
Witam :),
Mam kilka pytań dla osób, które przerobiły swoją konsolę.
Planuję oddanie mojego xbox do przeróbki rgh, ale szczerze powiedziawszy wolałabym wcześniej się zorientować nieco w temacie, dlatego mam kilka pytań.
1. Czy jeżeli wykonam przeróbkę rgh, to będę mogła uruchomić płytę, żeby zgrać grę na dysk przenośny, czy też nie będę miała takiej możliwości?
2. Czy zgrywanie ściągniętej gry na dysk przenośny/pendrive jest skomplikowane, muszę nauczyć się jakiejś informatycznej magii czy po prostu chodzi o wypakowanie ściągniętych plików na dysk, ew. skopiowania gdzieś czegoś, czy jest to operacja wymagająca ode mnie dużej wiedzy informatycznej?
3. Czy jeżeli przy downloadzie gry mam napisane LT 3.0 lub LT 2.0, czy będę mogła uruchomić tę grę na konsoli z przeróbką rgh?
Z góry przepraszam, jeżeli pytania brzmią głupio, ale jestem całkowicie nowa w temacie i wszelkie specjalistyczne nazwy są mi obce...
 

ESLORD

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
1. Czy jeżeli wykonam przeróbkę rgh, to będę mogła uruchomić płytę, żeby zgrać grę na dysk przenośny, czy też nie będę miała takiej możliwości?
Tak, RGH daje możliwość zrzucania gier bezpośrednio z napędu DVD na dysk konsoli, bądź przenośny.

2. Czy zgrywanie ściągniętej gry na dysk przenośny/pendrive jest skomplikowane, muszę nauczyć się jakiejś informatycznej magii czy po prostu chodzi o wypakowanie ściągniętych plików na dysk, ew. skopiowania gdzieś czegoś, czy jest to operacja wymagająca ode mnie dużej wiedzy informatycznej?
Oczywiście że nie. Przygotowywanie gry pod RGH odbywa się na zasadzie wypakowywania obrazu ISO, do "folderu" który potem trzeba wrzucić na jakąś pamięć przenośną, lub dysk konsoli. 2-3 kliknięcia myszką. Coś na zasadzie WINRARA.

3. Czy jeżeli przy downloadzie gry mam napisane LT 3.0 lub LT 2.0, czy będę mogła uruchomić tę grę na konsoli z przeróbką rgh?
Tak, przy RGH nie ma znaczenia, czy gra jest przygotowana pod LT2, LT3, czy LT10 :)
 

spioszeq