RROD i konsola dalej działa

kamil111

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Dosłownie przed chwileczką włączyłem konsole patrzę, a tu 3 czerwone światełka (zasilacz też świecił się na czerwono) przestraszyłem się, wyłączyłem konsolę, po chwili włączam i wszystko działa jak zawsze. Może to być wina tego, że włączyłem konsolę od razu po podłączeniu zasilacza? Światełka pulsowały równo. Konsolę mam od niewiele ponad miesiąca. Nigdy mi się nie wyłączyła podczas działania: nigdy jej nie przegrzałem. Ma w sobie falcona
 

seba1415

Użytkownik
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

Możliwe że tak się stało ale prawdopodobnie za niedługi czas znowu zobaczysz ROD'a
Radze Ci jeśli masz konsole na gwarancji to ją wyślij do M$ i po kłopocie.
 

cux

Użytkownik
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

Nie strasz go, Falcony lubia sobie "zartowac", jesli chodzi o takie jednorazowe RROD'y. Ot jakis blad i juz. Ja tez mialem trzy czerwone... 2,3 miechy temu i jakos dziala elegancko, znajomi tez... na tym forum rowniez byly takie przypadki.
 

ixion

Świeżak
Świeżak
Odp: RROD i konsola dalej działa

3 czerwone diodki to nie koniecznie rod może to być źle podłączone zasilanie i pewnie coś takiego miałeś skoro działa dalej....ja tak miałem jakieś 2 tyg temu.
 

kamil111

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: RROD i konsola dalej działa

Też myślę, że to na szczęście sprawa zasilacza, wpisałem na YT 'fake rrod' i znalazłem nie jeden filmik, na którym pokazane było, że jeżeli niestabilnie włożymy zasilacz konsola pokaże nasz 'ulubiony' błąd. Dziękuje Wam za wypowiedzi. Ale byłem zdenerwowany...
 

papux

Użytkownik
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

Standardowy błąd lini 12V.
Kondensatory ładują się chwilę dłużej niż na linii 5V.

Konsola po włączeniu wykryła niestabilną linie i wstrzymała botowanie.

Nieraz można uzyskać 3 czerwone światła szybko włączając i wyłączając konsole kilka razy.

Co do falconów identyfikacja błędów kodu została bardzo zmieniona i najczęściej RooD nie oznacza uwalonego GPU lecz drobny błąd napięciowy.
 

DARIUS_POZNAN

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: RROD i konsola dalej działa

ja mialem ostatnio ten blad rodowy E74 i po wylaczeniu i podlaczeniu gram dalej
wiec mozesz miec podobnie jak ja

pozdrawiam
 

Brzuzka

Banned
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

nie chciałem robic nowego tematu wiec pisze tutaj.
Grałem dzisiaj rano ok. godzine w Assasians Creed i po zabiciu paru ludzi konsola/gra dostała zwiasa...Nie chciało mi sie czekac az jej przejdzie(czekałem ok minute, moze mniej) i wyłączyłem ja potem włączyłęm i wszystko ok.
Grałem przed chwila i to samo godzinka grania moze mniej i zwis. Konsola jest troche ciepła tylko obok wtyczki od zasilacza i to wszystko, stoi zdala od scian, scianek itp. Co prawda w pokoju nie ma włączonej klimy ale bez przesady nie bedę ścian obkładać lodem zeby zagrac.
Mozecie mi powiedzieć co jest grane?

Kionsola nówka ze sklepu Premium 60GB falcon, gra orginalna
 

TymonPRO

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

Normalka mi tez czasmi sie zwiesi bardzo żadko ale czasmi Mam Arcada Falcon rzecz jasna
 

Brzuzka

Banned
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

mnie niepokoi fakt ze miałem 2 zwisy jednego dnia i to grajac tak krótko.

Czy jak włączę wiatrak i ustawie go tak zeby chłodził konsole to to coś da, i czy nie zaszkodzi?
 

mateusz_gosc

Użytkownik
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

co dziwne na żadnej grze nie miałem nigdy zawiecy (w falconie) jedynie zdazylo mi się tez to z max 2, 3 razy w asassins creed ... jak widac ta gierka lubi wieszac kloca :D

wiec sprawdz czy inne gry Ci sie zawieszaja ... jak nie to znaczy ze przy assasynie jest to normalne
 

Brzuzka

Banned
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

ok, sprawdze, bo u mnie tes tylko w AS zawiesza... i kumplowi tak samo...włacze wiatrak albo okno otworze i zobacze czy jest lepiej:p
 
P

przeo_91

Guest
Odp: RROD i konsola dalej działa

Nie martw się Assassin's Creed niestety ale się wiesza... taki błąd gry.
 

Brzuzka

Banned
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

grałem 4 godziny i nic, przy wiatraczku:p nie wiem czy wiatrak pomógł ale grunt ze nie było zwiechy, mysze pobrać aktualke do AS jak jest.
 

kamil111

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: RROD i konsola dalej działa

Już kompletnie o tamtym incydencie zdążyłem zapomnieć. Wczoraj odpalam swoje pudełko i... tak, zgadliście :/ uspokoiłem się, odczekałem. odpalamy jeszcze raz... "kur...czę!!". Tym razem zasilacz święcił się na pomarańczowo, słychać było standardowy szum. nie jestem absolutnie pewien, ale wydaje mi się, że diody nie pulsowały. Jakiej zasady mogłem nie dochować? A może na moją konsolę nadszedł już czas? Czy niestabilne napięcie mogło być przyczyną?
 

Brzuzka

Banned
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

mi sie ostatni zapaliły diody... myślałem ze mam roda...juz miałem sobie żyły podcinać ale przypomniało mi sie ze to moze być złe podłączenie. Odłączyyłem wszystkie wtyczki, podłączyłem i śmiga. Jak zasilacz ci świaci na pomarańczowo to znaczy ,,chyba'' że konsola jest podłączona do proądy ale wyłączona.
 

kamil111

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: RROD i konsola dalej działa

Mówiąc o niestabilnym napięciu mialem na myśli to, że od jakiegoś czasu lubi sobie skakać (żarówki momentami wyraźnie przygasają). I myślę, że to przez to konsola mogła paść, ale z drugiej strony, to raczej powinna dawać jakieś oznaki podczas takiego skoku, a nie dopiero po następnym uruchomieniu... To normalne?
PS. przepraszam jeśli napisałem jakieś kompletne bzdury. Na elektronice wcale się nie znam.
 

Bug

Użytkownik
Użytkownik
Odp: RROD i konsola dalej działa

Lol a czy przypadkiem didodki w ring of light nie przygasają firmowo ? ^^ ja mam do całego zestawu jeszcze stary zasilacz bo konsola amerykan, a ze mam zasilacz w takiej formie to nie bede tego od xa kupowal specjalnie ;p nie narzekam wszystko git raz mialem dwie zaroweczki bo goraco bylo jak cholera ( 2 zarowki z lewej oznaczaja zbyt duza temp konsoli i jest napisane w mojej gwarancji ze po 30 minutach moge smialo wlaczyc konsole ponownie)
 

macaispl

Świeżak
Świeżak
Ja mam taki problem że grałem sobie w Battelfield 3
i wyłączyłem i po 20 minutkach znowu zacząłem grać
gdy włączam konsole 3 czerwone diody migają szybko odłączyłem z gniazdka i włączyłem jeszcze raz i dalej ten sam bląd 3diody migają
poczekałem z 40 minut i włączam konsola działa..
w środe odpalilem konsole i 3 diody
potem w czwartek konsola mi działa od 14 grałem i skończyłem gdzieś około 18 potem czekam godzinke odpalam o 19 działa grałem gdzieś tam z godzine
w piątek konsola cały dzień nie była włączana.Dziś odpalam konsole rano i konsola nie chodzi
na konsolce dziennie gram po 5 h razem z bratem.
więc nie wiem co się dzieje.
a jak byście mi pomogli to z tą pastą powiedzcie gdzie ją mam nasmarować.
jak czytałem w necie to mi 3 diody migają czyli że sie przegrzał.
nie wiem czy ją dać do naprawy. dzisiaj ją rozkręce i tam wyczyszcze zobaczymy wtedy.
 

password

Banned
Użytkownik
Xboxer.pl - Błędy RROD co i jak (POMOC) - Forum dziwne, że u nas na forum tego nie ma (albo ja nie umiem szukać)
 

Do góry Bottom