Battlefield 3 - pierwsze konkrety
Oto zebrane najważniejsze konkrety o Battlefield 3, obecne na stronach GI:
- koncepcja BF3 krążyła w studiu od lat, ale DICE czekało, aż pojawi się technologia, która uciągnie ich pomysły,
- Frostbite 2 jest kulminacją tej technologii, silnik został przepisany od nowa,
- oświetlenie jest wspaniałe, jedna "próbka" zawiera więcej informacji o oświetleniu niż cały level w BFBC2,
- poziom destrukcji będzie "wiarygodny", ale praktycznie wszystko będzie zniszczalne,
- animacje postaci powstają na bazie ANT, technologii EA Sports,
- postaci SI z singla oraz postaci w multiplayerze mają odmienne zestawy animacji,
- nie ma już "pływających" animacji - położono nacisk na realizm animacji,
- studio nagrało własne "dźwięki wojny" (karabiny, czołgi, helikoptery) na różnych dystansach aby zapewnić realizm w tej kwestii,
- lepsze wskazówki dźwiękowe dla niektórych akcji, łatwiej teraz usłyszeć zagrożenie,
- lepsze DLC i to od zaraz po premierze,
- więcej rzeczy do odblokowania niż w BFBC2,
- DICE poszukuje balansu pomiędzy kustomizacją postaci, a posiadaniem "kapelusza różowego króliczka",
- powracają 4 klasy postaci,
- o drużynach będą mówić później,
- zastanawiają się nad trybem Theater,
- będzie co-op,
- będzie kill-cam, ale z możliwością wyłączenia,
- nad BF3 pracuje 2x większa ekipa niż nad BFBC2,
- singiel ma być odpowiednio zbalansowany, zawierać momenty napięcia, akcji, ale i spokojne - porównanie do piosenki i solówki gitarowej,
- część singla rozgrywa się w Sulaymaniyah - irackim mieście ("Iracki Kurdystan"),
- nie zabraknie "fucków" - rating 18 jest pewny,
- jeden z poziomów zawiera trzęsienie ziemi - wali się 7 budynków, co wygląda i brzmi świetnie,
- singiel zawiera narrację,
- więcej różnorodnych środowisk niż tylko Bliski Wschód,
- wersja PC jest wersją wiodącą,
- dlaczego 64 graczy tylko na PC? Bo nie słyszeli narzekań ze strony braci konsolowej...
- nie będzie narzędzi moderskich po premierze, być może wcale - Frostbite 2 jest skomplikowany, więc mod-tools musiałyby zostać "ogłupione" - studio nie chce na to tracić czasu,
- całkiem nowa, oryginalna opowieść, bez powiązań z BFBC2.
Źródło: Battlefield 3 - pierwsze konkrety | PPE.PL - Portal PSX Extreme
wow, miazga, czekamy na gameplay... byle do gdc