1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Shadow of the Tomb Raider najtrudniejszą grą w historii serii

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 25, 2018.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    31968
    Polubienia:
    4586
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Shadow of the Tomb Raider zapowiada się nie tylko na wyjątkowo mroczną opowieść, ale możemy również spodziewać się wyjątkowo wymagających wyzwań. W sprawie wysokiego poziomu trudności wypowiedział się Daniel Chayer-Bisson.

    Shadow of the Tomb Raider to pierwsza odsłona serii przygotowywana głównie przez Eidos Montreal. Twórcy korzystali z porad Crystal Dynamics, ale tym razem to deweloperzy odpowiedzialni za losy marki Deus Ex zajęli się najważniejszymi pracami.



    Eidos Montreal zdecydowało się w ciekawy sposób rozwinąć koncepcję. Twórcy nie tylko kontynuują pracę Crystal Dynamics, ale jednocześnie zaoferują trudniejszą przeprawę – w tej sprawie postanowił wypowiedzieć się Daniel Chayer-Bisson, reżyser gry:

    Gracze mogą oczekiwać największej i najtrudniejszej odsłony serii, która jednocześnie zaoferuje naprawdę wymagające zagadki. Podróż do niektórych grobowców ma nas wymęczyć i jest to na pewno kapitalna wiadomość dla fanów uniwersum.

    Twórca obiecuje również rozsądne rozłożenie checkpointów – ekipa odpowiedzialna za balans zadba o wrzucenie punktów kontrolnych w odpowiednich miejscach, więc częsta śmierć nie będzie bardzo irytująca.

    W Shadow of the Tomb Raider spotkamy również ciekawego antagonistę, który zdaniem Jilla Murray’ego może być „bohaterem własnej opowieści”, ponieważ jego motywacje są podobno bardzo przekonujące i pozwolą graczom na sporo ciekawych przemyśleń.


     
  2. Lotnik421 Xbox One

    Ja z swojej strony polecam
  3. Fabiosek1

    Fabiosek1 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 16, 2013
    Posty:
    600
    Polubienia:
    70
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Strzelin
    Zawsze praktycznie gram na najwyższym (poza trybami dla masochistów) i z tego co pamiętam to jedynka miała takie trudniejsze momenty, a dwójka była totalnie prosta. Ciekawe jak w trójce...
     
  4. kratylos

    kratylos Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 20, 2015
    Posty:
    317
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Lodz
    nie potrzebuje aby byla trudna wazne aby byla ciekawa i innowacyjna...
     
    hrabiakysy lubi to.

Wczytywanie...

Poleć forum