Spencer przyznaje się do błędu - Microsoft odrzuciło Rime!

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl




Pamiętacie Rime, które zostało po raz pierwszy zaprezentowane w trakcie targów gamescom 2013? Wg niektórych osób była to najciekawsza świeża gra na niemieckiej imprezie. Na jej ekskluzywne wydanie zdecydowało się Sony. Okazuje się jednak, że swoją szansę otrzymał również Microsoft. I to w pierwszej kolejności.

VG Leaks opublikowało dokumenty wskazujące na to, że Microsoft odrzuciło propozycję Tequila Works, by wydać Rime jako exclusive na XONE. Propozycja została złożona 2 lata temu, kiedy rozpoczynały się prace nad tym intrygującym projektem, określanym przez deweloperów jako skrzyżowanie Ico, Gauntlet i Minecrafta. Następnie Tequila Works zwróciło się do Sony, które zdecydowało się wydać Rime na PS4, jako exclusive.

Jeden z graczy zapytał Phila Spencera, szefa Microsoft Studios, dlaczego odrzucił Rime na XONE. Spencer nie owijając w bawełnę przyznał się, że popełnił błąd.


"Częścią tej pracy jest życie ze świadomością popełnionych błędów. Przepuściłem wcześniej Guitar Hero... i mógłbym wymieniać jeszcze kilka innych pudeł. Staram się jednak skupiać na tym, co wydaliśmy" - napisał Spencer na swoim koncie Twitter.

 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Azur

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Użytkownik
Błędy, błędy, błędy.
Nowa generacja nie wygląda różowo dla MS...
 

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Błędy, błędy, błędy.
Nowa generacja nie wygląda różowo dla MS...
Nudne już to się robi. Non stop czytać o tych błędach i o tym, że coś panom z M$ się nie udaje..

Dla odmiany mogło by być coś pozytywnego bo na prawdę nudne to się robi :D
 

Do góry Bottom