Spowolnienie, proteza i unikanie eksplozji, czyli prezentancja mechaniki w MGS V: The Phantom Pain

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Konami kontynuuje serię krótkich vlogów prezentujących mechanikę rozgrywki, jaką zobaczymy w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Tym razem przygotowano materiały dotyczące działania protezy, spowolnienia czasu i unikania eksplozji.

Gracze zwrócili już uwagę, że jednak zwiastuny Metal Gear Solid V: The Phantom Pain tworzone przez Konami bardzo różnią się od tych, które zrobił Hideo Kojima. Dlatego firma na razie raczej ogranicza się do krótkich filmików przedstawiających fragmenty rozgrywki, jaką zobaczymy w grze.

V Log 001 i 002 można obejrzeć tutaj. Dotyczyły Fultona i kartonowego pudełka.

Następne w kolejce wideo, czyli V Log 003 przedstawi nam działanie ogłuszającej protezy, aczkolwiek gracze zwrócili, że jest to wycięty fragment innego materiału wideo dotychczas udostępnionego przez Konami.


V Log 004 zademonstruje nam odskok, który możemy wykorzystać, jeśli obok nas upadnie przykładowo granat.


V Log 005 z kolei pokaże nam działanie trybu koncentracji, który w dużej mierze da nam szansę na zneutralizowanie zagrożenia w wypadku wykrycia.


Co myślicie o takiej kampanii marketingowej? Dwa pierwsze wideo można uznać za przynajmniej zabawne. Pokazały także coś nowego. Kolejne jednak udostępniane przez Konami filmiki nie są raczej przesadną nowością dla osób, które przynajmniej grały w Metal Gear Solid V: Ground Zeroes.

 

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Koncentracja była już w demie skok chyba też śmieszą mnie za to balony i pudło.
 

Do góry Bottom