Sprawdzanie obrazu ISO (Stealth) za pomocą XDVDMulleter

brattanek

Ojciec dyrektor
Członek Załogi
Administrator
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Zapewne wiele osób zastanawia się jak sprawdzi kompatybilność obrazów ISO z iXtreme.
1. Uruchamiamy XDVDMulleterBeta9.7 http://rapidshare.com/files/48157584/XDVDMulleterBeta9.7.rar

2. Zaznaczamy View ISO details i Next


3. Teraz wybieramy nasz obraz ISO przez Browse, Load File i Next


4. Teraz zerkamy w okienko opisane Xtreme Compatibility i jeśli wszystkie ptaszki są zaznaczone to obraz zadziała na iXtreme (najważniejsze okienko dla posiadaczy iXtreme to iXtreme Compatibility)
 

domciok13

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

super !
 

FiFoKs

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

kurcze elegancki programik ;D
 

q7max

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

Bardzo przydatna rzecz.
 

x3600

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

:)
 

zimatom

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

faktycznie niezly

dzieki za info
 

rafael

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

napewno się przyda trafny ten temat.
 

DeRDe

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

Swietny program, skonczyly sie problemy z brakiem zgodnosci:)
 

fuzekla

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

Witam
mam problem z programem za kazdym razem po odpaleniu wyskakuje mi blad
przeinstalowalem system ale nie pomoglo jakies rady
 

crisone79

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

mam ten sam problem :( ktos wie o co chodzi ?
 

Jameroo

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

witam, mam problem, skopiowalem gre w alkoholu, sprawdzilem kompatybilnosc, wszystko ok a wkladam w konsole i nie chodzi? ktos wie co jest? dodam jeszcze ze plyta z ktorej kopiowalem chodzila,
 

brattanek

Ojciec dyrektor
Członek Załogi
Administrator
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

Sprawdźcie najnowszą wersję XDVDMulleter Beta 10.2 http://tinyurl.com/yurdmk
 

marko22

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

Wystarczy zainstalować NETframework ;)
 

themacleod

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

Moglbys ktos napisac krok po kroku jak z gry bez tego patcha zrobic gre z patchem np na przykladzie bounouta

mam taki programik XBC wgralem wszystkie pliki jakie byly na stronce i pojawilo mi sie cos takiego po przetestowaniu

Checking Stealth Compatibility
Video Failed. Data is missing
PFI is present
DMI is present
SS is present
Stealth Check Failed!

i za cholere niewiem co to za plik video i skad go wziasc :(

nagralem ten obraz z tymi plikami jednak nie odpalil sie na moim xboxie z iextreme :(

prosze o pomoc

dzieki i pozdrawiam
 

white44

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

polecam Xbox_Backup_Creator_v2.7.0.265 <--- opocja Check Stilth Patch.
 

pampek01

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

Bardzo dobry program :D
 

max1989pl

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

Mam takie pytanko bo mi wyskakuje bład Visual2005??
 

loony_2006

Świeżak
Świeżak
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

witam serdecznie
mam pytanie dotyczace gier zassanych z internetu
mianowicie mam kilka tytułów sprawdzałem XDVDmulleter i maja zgodność z iXtreme
po wypalenu jednej z nich ruszyła na x-sie bezproblemowo
moje pytanie jest takie: czy jesli sa kompatybilne z iXtreme to zawieraja juz stealth patche????
jesli nie to jak mozna sprawdzić czy gra juz tego patch-a posiada

dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
 

bartos90

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

Owszem, te które są kompatybilne z iXtreme zawierają w sobie stealth patcha, bo tylko z nim działają na iXtreme.
 

Jameroo

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Sprawdzanie kompatybliności obrazu z iXtreme

to niech mi teraz ktoś coś wytłumaczy, jeśli można. Mam Xboxa z iXtreme'em, wziąłem od znajomego ProEvolutionSoccer2008(chodziło, sprawdziłem), więc zrobiłem sobie obraz płyty DVDDecryptere'em, póżniej sprawdzam XDVDMulleter'em, a tam mi wyskakuje "Video file appaers to have an invalid checksum! It is most likely bad". W Xtreme copmpatibility, przy Video Data Present nie ma zielonego dzióbka(jest cały zielony kwadrat) a przy iXtreme compatible kwadracik pusty(więc teoretycznie powinno nie chodzić na moim Xie?). I teraz pytanko, jak wypale ten obraz, to będzie działac, czy nie? Powtórze że płyta z której robiłem obraz, chodziła na mojej konsoli.
 

Do góry Bottom