1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

State of Decay 2 z dobrym wynikiem. Microsoft obiecuje usunięcie błędów

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 25, 2018.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    32185
    Polubienia:
    4743
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Undead Labs nie może narzekać na brak zainteresowania State of Decay 2. Serwery produkcji są pełne sympatyków gatunku i kilka słów na temat produkcji powiedział Aaron Greenberg. Twórcy zajmują się wyeliminowaniem wszystkich niedoróbek.

    State of Decay 2 to bardzo typowa kontynuacja, w której deweloperzy specjalnie nie ryzykują, ale oferują intrygujący świat przepełniony biegającymi truposzami. Tytuł trafił wyłącznie na Xboksa One oraz komputery osobiste.


    Aaron Greenberg zdecydował się wspomnieć o rezultatach wygenerowanych przez State of Decay 2. Szef działu marketingu gier Xboksa potwierdził ponad 1 mln zarejestrowanych graczy – ten rezultat udało się osiągnąć od 18 maja (premiera Ultimate Edition), ale przedstawiciel Microsoftu nie wspomniał, czy ten rezultat zawiera również graczy, którzy zapoznali się z tytułem dzięki Xbox Game Pass.

    W tym czasie zainteresowani tworzyli historie przez ponad 6 mln godzin, a ich rozgrywka była prezentowana na Mixerze, Twitch.tv oraz YouTube Gaming przez blisko 3,5 mln godzin. State of Decay 2 w tym czasie było prezentowane przez 41 000 unikalnych audycji.

    Sporą ciekawostką na pewno jest fakt, że w tym czasie zabiliśmy ponad 675 mln zombie, zjedliśmy ponad 6 mln przekąsek, skorzystaliśmy z ponad 6 mln fajerwerków, przeczytaliśmy ponad 2 mln podręczników, a średni czas „przeżycia” wynosi aktualnie 3 dni… Choć są oczywiście śmiałkowie, którzy biegają po serwerach już przez ponad miesiąc.

    Przedstawiciel Microsoftu dodał również, że Undead Labs zajmuje się teraz wyeliminowaniem wszystkich błędów – jest to priorytet dla zespołu.



     

Wczytywanie...

Poleć forum