szukam dobrej przygodowki na x360 typu hit z PS1 i PS2 crash bandicoot

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

kopecioch

Użytkownik
Użytkownik
Witam,jeśli graliście w jakaś super przygodówke na x360 to proszę podajcie tytuł bądź jak ktoś może linki z rapida,szukam tak wciągającego tytułu jak crash bandicoot
 

vagner

Użytkownik
Użytkownik
Odp: szukam dobrej przygodowki na x360 typu hit z PS1 i PS2 crash bandicoot

crash bandicoot, to bardziej platformówka, hm...może Lost:Via domus
 

Unknown

Świeżak
Świeżak
Odp: szukam dobrej przygodowki na x360 typu hit z PS1 i PS2 crash bandicoot

o jakiejs grze na podobienstwo crasha tez bym sie z chewcia dowiedzial :)
 

Furson

Użytkownik
Użytkownik
Odp: szukam dobrej przygodowki na x360 typu hit z PS1 i PS2 crash bandicoot

sonic the hedgehog, ale to gowno jest...
 

vagner

Użytkownik
Użytkownik
Odp: szukam dobrej przygodowki na x360 typu hit z PS1 i PS2 crash bandicoot

Czemu? :( Jak się na tej grze wychowałem :)
 

Furson

Użytkownik
Użytkownik
Odp: szukam dobrej przygodowki na x360 typu hit z PS1 i PS2 crash bandicoot

ale mowie o tym nowym na x-a360 i ps3
pozatym pokladam nadzieje w sonic uleashed ktory pojawi sie jeszcze w tym roku
 

arni100

Użytkownik
Użytkownik
Odp: szukam dobrej przygodowki na x360 typu hit z PS1 i PS2 crash bandicoot

przecież masz na x 360 crash of the titans,to kolejna część liska,śmiało pobieraj jest w downloadzie,nie zawiedziesz się
 

Curry_

Użytkownik
Użytkownik
Odp: szukam dobrej przygodowki na x360 typu hit z PS1 i PS2 crash bandicoot

oj radzę najpierw pobrać demo tego crasha nowego! bo kicha jak cholera. brakuje mi starego dobrego crasha z PSX gdzie szło się cały czas do przodu albo uciekało do tyłu :D to były czasy:D wszystkie crashe na PSX mam na 100 % zaliczone. a 2 to chyba na 126%. jakoś tam tak było że na ponad 100% można było prejść.

ja bym polecił Kameo. nie grałem co prawda w nią, ale na filmach zapowiada się ciekawie. jak kupie płyty to na pewno ściągne. zazdroszcze PS3 nowego Ratcheta! kurde! jednak ratchet i clank jest the best! w duecie z Jak & dexter! no nic, trzeba czekać aż PS3 spiracą albo na wygraną w totka :D
 

arni100

Użytkownik
Użytkownik
Odp: szukam dobrej przygodowki na x360 typu hit z PS1 i PS2 crash bandicoot

co ty powiesz może tobie akurat się nie podoba ale zobacz sobie oceny innych wiadomo to już nie dokładnie to samo co za czasów psx ale gierka nie jest taka zła jak piszesz , kameo jest też świetne i tu się z tobą zgodzę ,można polecić każdemu
 

Curry_

Użytkownik
Użytkownik
Odp: szukam dobrej przygodowki na x360 typu hit z PS1 i PS2 crash bandicoot

no koleś szuka takiej oldskulowej platformy jak za czasów PSX a ten nowy crash takiego klimatu nie ma wogóle. kolejny komercyjny crap MOIM ZDANIEM! wogóle seria Crasha nie jest już tą serią odkąd nie robi jej Noughty Dog. a szkoda! wielka szkoda!
 
Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Do góry Bottom