-=SETH=-
-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Niedawno Ubisoft chwaliło się swoim system zmiennych pór dnia oraz wykonaniem oświetlenia i wody w Watch Dogs. Tym razem deweloperzy zdradzają kilka kolejnych informacji na temat rozgrywki w tej dobrze zapowiadającej się produkcji.
Dziś swoją cegiełkę do tematu gameplayu w Watch Dogs dołożył dyrektor animacji całego projektu, który na swoim Twitterze napisał coś niecoś m.in. na temat skradania. Wygląda na to, że stealth będzie ważną częścią zabawy w Watch Dogs.
Dyrektor animacji w zespole twórców Watch Dogs ujawnił również, że w grze znajdziemy wiele różnych kryjówek i że Aiden będzie mógł pływać, albo pokierować łodzią. Znajdziemy też wiele łajb, które będzie można "pożyczyć"."Stealth to wybór gracza. Łączysz tutaj skradanie z korzystaniem z osłon terenowych i z hackowaniem interfejsów, by odciągnąć uwagę przeciwników i eleminować ich po cichu. W grze występuje kontekstualne skradanie (Aiden pochyla się w takich momentach), a także przycisk do "przylepiania" do ścian. Całość działa ekstremalnie dobrze, jako że wykonywaliśmy wcześniej elementy stealth pracując dla Ubisoftu. To bardzo zaawansowany system" - napisał Colin Graham.
Przy okazji Colin Graham zażartował z "funkcji ekskluzywnej dla Xbox One":
"Jesli pomachasz ramionami przed obiektywem Kinecta, to przywołasz mewy. Spróbujcie to zrobić po premierze gry. Tak, to exclusive Xbox One - sterowane ruchowo "mewy na życzenie""