W Doom to gracze decydują o stylu rozgrywki. Twórcy opowiadają o szybkości, broniach i demonach

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl



W najbliższy piątek będziemy świadkami wielkiej premiery Doom (2016). Twórcy postanowili przedstawić najważniejsze elementy pozycji na długim filmie. Opublikowany materiał skupia się na szybkim eliminowaniu demonów za pomocą najróżniejszych zabawek.


W Doom (2016) twórcy skupili się na przygotowaniu rozbudowanej kampanii, wielkiego trybu sieciowego oraz niemal nieograniczonego edytora do tworzenia dodatkowej zawartości. Niezależnie od wybranej zabawy gracze mogą oczekiwać bardzo szybkich zmagań, które wyglądają niezwykle brutalnie.

Autorzy spędzili wiele czasu, by mieć pewność, że historia będzie odpowiadać fanom pozycji, jednak studio zauważyło, że oczekiwania sympatyków są bardzo różne i dlatego każdy z nas może osobiście dostosować grę do własnego stylu.

Esencją tytułu nadal jest eliminowanie paskudnych potworów za pomocą wielkich giwer, lecz twórcy stworzyli bardzo różnorodne zabawki oraz runy, które w znaczący sposób wpłyną na nasze działania. Jest to bardzo ciekawa sytuacja, która pokazuje, że id Software w przypadku Doom (2016) chce zadowolić bardzo szerokie grono odbiorców.


 

Do góry Bottom