W Fallout 4 istotne są najmniejsze detale

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Niedawno dowiedzieliśmy się, że grafika w Fallout 4 nie jest najważniejszym elementem, ponieważ twórcy postanowili skupić się na wielkości i otwartości świata. Todd Howard jest jednak zdania, że w tym tytule istotne są najmniejsze detale.

Twórcy Fallout 4 potwierdzili niedawno, że ich zadaniem było przygotowanie wielkiego, a zarazem otwartego świata. Skupienie się na tworzeniu lokacji było ważniejsze niż zajęcie się grafiką. Jest to w moim odczuciu bardzo dobra wiadomość, ale nie musimy się obawiać o jakość projektu.

Reżyser – Todd Howard – wspomniał, że studio zajęło się drobnymi efektami wizualnymi, które upiększają świat. Przedstawiciel Bethesdy zaznaczył, że system pogody oraz żywe kolory uwiarygodniają produkcję i sprawiają, że jest zdecydowanie ładniejsza.

Podczas poznawania przygody wielokrotnie trafimy na zmienny warunki pogodowe, które podobno wyglądają perfekcyjnie. Rejony będą wyróżniać się od siebie klimatem, więc możemy spodziewać się różnych warunków w zależności od zwiedzanych lokacji.

Howard podkreślił, że przygotowanie tych znaczących detali było możliwe dzięki potężniejszym urządzeniom. Dodatkowa pamięć pozwoliła autorom przygotować więcej szczegółów, które często są dynamiczne. Te „drobnostki” będziemy oglądać przez całą opowieść i według pracownika Bethesdy często docenimy pracę grafików.

Wywiad z reżyserem Fallout 4 możecie zobaczyć poniżej. Polecam zerknąć na film, ponieważ firma pozwala nam zobaczyć wiele pięknych grafik koncepcyjnych.


 

maxiazo

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Tak budują to napięcie przed premierą... A musze przyznać że jestem zagorzałym fanem seri Fallout że każdy artykuł chłone niczym gąbka i na premiere czekam jak małolat na pierwszą randkę...
 

Do góry Bottom