Wiele osób jedna gra jak to zrobić ??Xbox ONE

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Tupac9424

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Mam kilka gier w wersji cyfrowej na xbox one i chce się podzielić nimi z szwagrem i teraz pytanie bo mój poprzedni post został usunięty jak to zrobić ??
Dostałem poszlakę że jedna osoba ustawia konto domowe a druga gra z tym kontem w tel ...
ale o co chodzi nie rozumiem bo nigdy się w to nie bawiłem ja myślałem że polityka microsoft pozwala na dodanie do znajomych np szwagra i jaki i on i ja możemy w swoje gry grać oczywiście w wersji cyfrowej
Jeśli się nie da albo trzeba kombinować to proszę odesłać mnie do linku albo jak możecie się zlitować to dać tutorial bo ja jestem zielony w tych sprawach

masakra bo czytałem że microsoft daje taką opcje 10 osób i wspólne granie i nie chodzi mi o to że ktoś może grać a druga osoba nie
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Normalnie ustaw je u siebie jako domowe a szwagrowi daj login i pass do logowania, prościej się nie da wytłumaczyć.
http://support.xbox.com/pl-PL/games/game-setup/my-home-xbox
http://support.xbox.com/pl-PL/xbox-one/xbox-live/xbox-live-gold-sharing-features
Wszystko jest na stronach pomocy MS kwestia tego poszukać...
Na forum tez to było już naście razy wałkowane.
 

p_bladek

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Ja bym u Szwagra ustawił domowe, usunął profil, a u siebie grał zalogowany w tle.
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Na prawdę nie umiesz na forum użyć wyszukiwarki? Co chwilę ten temat się pojawia...