mam problem ze zgłoszeniem mojego X do naprawy, zglaszam przez stronke dostaje list przewozowy od ups , konsole mam wyslac do Niemiec i za ta przesylke mam zaplacic ponad 400 zl, microsoft pisze mi ze mam sam pokryc koszta przesylki, za chwile czytam ze jednak koszta pokrywa microsoft. dzwonie do dhl i nic nie wiedza
za chwile gadam z jakims botem MS i mowi mi ze mam wyslac konole do polski DHL, zero kontaktu telefonicznego z microsoftem, zero jakiesgos maila, no nie wiem co mam teraz robic? wysylal ktos nie dawno konsole do nparawy i moglby mi krok po kroku napisac jak wygladal u niego caly proces?
za chwile gadam z jakims botem MS i mowi mi ze mam wyslac konole do polski DHL, zero kontaktu telefonicznego z microsoftem, zero jakiesgos maila, no nie wiem co mam teraz robic? wysylal ktos nie dawno konsole do nparawy i moglby mi krok po kroku napisac jak wygladal u niego caly proces?