X360 kupno - parę pytań

Witam. Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o xboxy i mam parę pytań. Prawdopodobnie kupię sobie wersję tą z najmniejszym dyskiem.

1. Czy opłaca się jeszcze kupić X360 ? Jak to jest z tą niby "ukrytą" mocą PS3, nie obchodzą mnie jakieś "natale" tylko chodzi o samą grę. Słyszałem że X360 na już problemy z avatarem i red faction jeżeli chodzi o FPS. No i nie wiem czy kupić PS3 czy X360 czy też może poczekać na 4 gen. konsol.
2. Jak już bym kupił xboxa, to jak to jest z tymi banami, np: mam przerobioną konsolę, gram "kopiach" ale konsola nie jest podłączona do neta, a po jakimś czasie kupuje oryginał CoD MW 2 i chce pograć przez neta z ziomkami to dostanę bana za to że wcześniej grałem na piracie, ale bez neta ? (mam nadzieję że mnie zrozumieliście)

3. Jak to jest z końcu z tym przegrzewaniem, będę grał dzienne minimum min. 4h a max. 10-11h, kupić od razu jakiś cooler na x'a ?

4. Najbardzej zniechęca mnie to, że trzeba płacić za multi, PODOBNO szybko się grzeją, PODOBNO się psują i wykorzystano 100% z X360, a z PS3 PODOBNO tyko 60% czy jakoś tak. No właśnie tylko podobno ... potrzebuje pewnej i profesjonalnej opinii.
 

Marcinpl25

Użytkownik
Użytkownik
1.Ściemy udowodniono że Xbox lepiej współpracuje z grami. Ja ci polecam x360.
2.Dostajesz bana za przerobiony napęd nie za gry jakie w niej siedzą.
3.Wystarczy najnowszy model Jasper i dobre ustawienie konsoli żeby miała trochę przestrzeni i raczej się nie przegrzeje.
4.Jak chcesz przerabiać to tak i tak przez neta nie pograsz. A w ps3 nie ma piratów jeżeli o to ci chodzi i trzeba kupować gry za 200 zł.
 

batman17

Użytkownik
Użytkownik
1. sam sobie odpowiedz ;D dla mnie xbox w zupełności wystarcza
2. Tak dostaniesz bana bo przeróbka jest zapisana w konsoli
3. Podobno to nic nie daje, ale musisz mieć przestrzeń dla swojego X' aby pobierał powietrze.
4. Grzeją się, psują się jak każdy sprzęt elektroniczny nie zawsze bedzie wieczny.
 

Harakiri

Użytkownik
Użytkownik