[XBOX 1] Problem z uruchomieniem konsoli

Paczuch

Użytkownik
Użytkownik
Witam, mam problem z pierwszą konsolą Microsoftu, mowa o pierwszym Xboxie. Konsola się wcześniej nie uruchamiała, tylko migał startup konsoli i słyszałem jak pracował dysk. Znalazłem więc na to sztuczkę, aby temu zapobiec - muszę "rozruszyć" konsole poprzez klienta FTP, usunąć jakiś plik, coś wkleić itd. Wtedy konsola po tym błedzię uruchamiała się lecz restart jej powodował ponownie taki błąd, z migającym logiem. Teraz sprawa dosyć się skomplikowała, gdyż po zmianie skina w konsoli sprzęt nie reaguje na nic - ani na klienta FTP ani działania z padem. Tym razem ekran nie miga, a logo stoi XBOX pod spodem MICROSOFT, nie mam pojęcia co zrobić, jestem zielony w konsolach.

PS: Wcześniej wszystko działało, na dysku były gry, wiele aplikacji oraz motywów. Jednakże usunałem kilka zbędnych gier i skórek, jeżeli się nie mylę mam na sprzęcie Puchaty Installer (menu po polsku, jakieś EvoX, skin z Punisherem, to co mogę podać co się znajdowało.

PS2: Wcześniej kilka użytkowników poleciło mi owy Puchaty Installer, abym zgrał .iso na płyte. Lecz konsola nie czyta płyty, a wypakowanie pliku .iso niczym nie skutkuje, jedynie pusty folder.

Z góry dziękuje za pomoc, chcę jeszczę oświadczyć że wcześniej utworzyłem taki temat, lecz został usunięty z niewiadomych powodów. Jeżeli naruszyłem regulamin, przepraszam - jestem bezradny w tej sytuacji, a chcę mieć frajdę z tej konsoli.
 

djploki

Użytkownik
Użytkownik
A dlaczego nie czyta płyty ? Może spróbuj nagrać na jakimś innym cd. Wcześniej czytała płyty ? Puchaty jest tylko instalerem także na konsoli mogłeś mieć zainstalowanego albo Evo X albo Unleash X albo jakiś inny dash. Czy przy uruchamianiu konsoli wyświetla się jakiś numer błędu ?
 

Paczuch

Użytkownik
Użytkownik