XBOX 360 czy XBOX ONE

beti194

Świeżak
Świeżak
Witam, zastanawiam się nad kupnem konsoli. W tym temacie jestem początkująca, gdyż jest to moja pierwsza styczność z konsolami. Czym dokładnie różni się 360 od XO? Czy to dla laika jest duża różnicą? Czy gry z 360 będą chodziły na XO?

Pozdrawiam :)
 

mRb

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Masz pieniądze kupuj XO, nie masz to kup 360 z obu będziesz zadowolony. No chyba, że zależy Ci głównie na exach jakie wyszły na x360 oraz na tych starszych tytułach no to logiczne, że wybierzesz starsza konsole.

Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2
 

beti194

Świeżak
Świeżak
Dziękuje za pomoc, właśnie kasa bardziej przemawia za 360 ;)
 

djploki

Użytkownik
Użytkownik
Dziękuje za pomoc, właśnie kasa bardziej przemawia za 360 ;)
Up. Chyba miało być będziesz bardziej zadowolona :) Nie kupuj Xboxa One, bo w tej chwili to tylko marnowanie kasy i nie ma nic ciekawego na tą konsolę. Może za parę lat, jak stanieje ale do mnie bardziej przemawia Playstation 4, choć i tu na razie oprócz kapitalnego The Last Of Us Remastered nie ma nic godnego uwagi. Za to na Xboxa 360 tanim kosztem masz przebogatą gamę świetnych tytułów. Wszystko zależy od tego jakiego typu rozrywki szukasz.
 

jaszczurka23

Użytkownik
Użytkownik
Up. Chyba miało być będziesz bardziej zadowolona :) Nie kupuj Xboxa One, bo w tej chwili to tylko marnowanie kasy i nie ma nic ciekawego na tą konsolę. Może za parę lat, jak stanieje ale do mnie bardziej przemawia Playstation 4, choć i tu na razie oprócz kapitalnego The Last Of Us Remastered nie ma nic godnego uwagi. Za to na Xboxa 360 tanim kosztem masz przebogatą gamę świetnych tytułów. Wszystko zależy od tego jakiego typu rozrywki szukasz.
no pytanie tu pada odnośnie x360 lub XO a tu wyjazd z ps4 na którym nie ma nic godnego uwagi poza The Last Of Us Remastered ; godne uwagi:)