Xbox 360 Slim, pytanie

PROximo

Świeżak
Świeżak
Witam,

Czytałem tutaj różne posty ale nadal jestem trochę laikiem w tych sprawach :p Chcę kupić w/w konsolę nową z LT 3.0.

Czy opłaca się kupić za 1425zł zestaw (wszystko nowe):
- konsole Xbox Slim 4GB (przerobiona pod LT 3.0)
- zasilacz
- pad
- kinect
- nagrywarka iHAS
- 6 miesięcy gwarancji

Dodatkowo mam jeszcze parę pytań:
- czy to prawda że aby wgrać LT 3.0 musi coś zostać przewiercone w konsoli? (tak mi powiedział sprzedawca)
- czy wszystkie gry da się nagrać później po LT 3.0
- jaką tolerancję głosu ma napęd w konsoli podczas grania (jak głośno pracuje podczas gry)
- oraz czy to rzeczywiście iż jeśli opłacę XboxLIVE to mogę grać na kopiach zapasowych po internecie?

Dziękuję za każdą odpowiedz oraz przepraszam jeśli poniższe pytania pojawiły się w innych postach.

Pozdrawiam
 

ROBI772

RGH
Użytkownik
Myśle że jakbyś poszukał to byś znalazł taniej :)

Tak, aby wgrać LT+3.0 w przypadku chipu w napędzie WINBOND trzeba zrobić drill (dziurke) w chipie..
Narazie wszystkie gry jakie są odpalisz na LT+3.0
Dosyć głośno, najlepiej instalować gry na dysk wtedy i napędu nie słychać i się laser mniej zużywa, jak grasz z napędu w czasie gry to i tak nie zwracasz na to uwagi, chyba że grasz w nocy i po cichu..
Tak, jeśli kupisz golda to możesz grać na LT+3.0 w XBL, od 2009r. nie było banów, więc małe prawdopodobieństwo że dostaniesz.
 

PROximo

Świeżak
Świeżak
aby mieć dysk to chyba bym musiał mieć RGH a sprzedawca mówił mi że jesli bede miec LT i RGH to nie bede mogl wtedy grac po necie
 

ad1

Użytkownik
Użytkownik
Dysk orginalny od ms=lt
Najzwyklejszy dysk + brak mozliwosci grania multi=rgh

Wysłano z X8 z użyciem Tapatalk
 

PROximo

Świeżak
Świeżak
adikx żebym teraz się nie pomylił

jeśli kupię konsolę slim z 250gb i wgranym lt 3.0 to mogę normalnie odpalać gry z dysku twardego xboxa?

a jeśli chce odpalać grę z dysku zewnętrznego to muszę mieć RGH (ale czy lt 3.0 też potrzeba?)
 

ad1

Użytkownik
Użytkownik