Xbox bardzo glosno pracuje

Man!ac

Świeżak
Świeżak
Witam, mam problem z glosnoscia pracy xBoxa 360 Elite (Czerwony). Mianowicie, ryczy tak glosno, ze niweluje przyjemnosc z gry, a poza tym to najprosciej w swiecie przeszkadza jak xbox ryczy glosniej od telewizora. Niby czyta wszystkie gry, nie scina sie wiec pod tym aspektem wszystko w nim jest cacy. Nie uzywalem go 3 miesiace, teraz kupilem sobie Mass Effect'a wiec wrocilem do konsoli. Xboxa polozylem poziono bo w pionie juz myslalem, ze zaraz wybuchnie. Wczesniej takich problemow nie mialem, teraz nagle sie pojawil po tej przerwie.

Plyta jest czysta, naped tez, moze wiecie jaki jest powod jego tak glosnej pracy?

Pozdrawiam
Man!ac

Altres

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
A w wiatraki coś nie wpadło ??

Smok'e

Banned
Zmień paste pod cpu i gpu, widomcznie stara już wyschła i nie odprowadza ciepła. Radze ci nie grać, aż do momentu zmieny pasty bo porobią sie zimne luty

Man!ac

Świeżak
Świeżak
Szczerze mowiac jestem kompletnym amatorem wiec nie wiem. Jak moge to sprawdzic? W sensie, potrzebne jest rozkrecanie?

Smok'e

Banned
Jak się nie znasz to nie kombinuj i oddaj na gwarancje jeżeli posiadasz. Jeżeli nie to oddaj do jakiegoś serwisu, teraz ich jest pełno. Allegro.

Altres

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Aby sprawdzić wiatraki nie trzeba rozkręcać po prostu w nie zaglądnij z latarką w rękach aby sprawdzić pastę pod procesorem (cpu) gpu to procesor karty graficznej i pod nim nie ma pasty termo przewodzącej ,trzeba rozkręcać konsolę i rozbierać ją do części pierwszych lepiej sam się w to nie baw , ale i tak to nie będzie wina pasty wiatraki nie szaleją gdy pasta wyschnie, może się konsola wtedy zawieszać , wyłączać owszem wiatraki przyśpieszą ale chwilę po tym konsola się wyłączy a nie będzie dalej działać.

piotrek95pl

Użytkownik
Użytkownik
oddaj konsole do serwisu

opeael2

Pomocnik
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
PSforum.pl
zmień paste bo konsola podkręca obroty wentylatorów względem temperatury.......

YoCar

Banned