Xbox Classic - od czego zacząć?

Killer1997CCH

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam, ostatnio wpadł w ręce za cały 1 złoty xbox classic.
Konsola po "oszukaniu" obecności kabla AV wystartowała.
Po włączeniu nastąpiło wyświetlenie błędu 11.
Podmieniłem napęd z philipsa na LG i konsola ruszyła.
Jako iż nie mam pada <jeszcze> przechodzi ona do ustawień czasu itd.
Chciałbym na obecną chwilę dowiedzieć się czy
1.jest możliwość grania na przegrywanych płytach bądź wgrywanie ich bezpośrednio na dysk twardy.
Wiem że jest metoda instalacji XBMC, ale teraz kilka kwestii
1.Czy oprócz xboxa, komputera stacjonarnego, pendrive będzie coś jeszcze potrzebne?
2.Znajdę poradnik po polsku jak tego dokonać ?
Oraz generalnie w temacie XBMC jestem zielony, chciałbym taki dash aby był zbliżony do oryginalnego, miło by było gdyby istniała możliwość podłączenia sieci, oraz odpalania gier z dysku <pod warunkiem iż wymienię go na większy, mam obecnie ATA Segate 250 gb to powinien się chyba nadać?>
Pozdrawiam.
 

booogus

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Cześć

Tematów n/t softmoda i wymiany dysku jest pełno na tym forum. Tobie się szukać nie chciało to mnie tym bardziej ;)
Rzucę Ci tylko hasła:
1. Do softmoda potrzebne - xbox koniecznie z oryginalnym dyskiem, stacjonarka ze złączem IDE, czysta płytka, obraz linuxa z XBHDM, trójnik molex
2. Do wymiany dysku - xbox z oryginalnym dyskiem, nowy dysk, komputer z nagrywarką, obraz z linuksem i chimp'em.

Są oczywiście alternatywy do zrobienia softmoda i wymiany dysku (splinter cell, druga konsola, chip, eeprom reader)
Jeżeli nie ogarniesz tematu mogę Ci to wykonać za drobną opłatą. Zrobiłem już softmoda każdą z możliwych metod tak na marginesie :)

Pozdrawiam
 

Killer1997CCH

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Zdobyłem drugiego Classica tym razem z napędem Samsunga, jeśli przełożę z aktualnie uszkodzonego Philipsa tego Samsunga to będzie czytać orgynalne gry ?
Pada też mam, wszystko już działa.
 

booogus

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak