Witam,
niedawno kupiłem konsolę Xbox One S. Pierwsze 2-3 dni użytkowania bez zarzutów. Od jakiegoś czasu konsola nie zapamiętuje w ogóle sieci bezprzewodowej, router jest włączony cały czas. Za każdym razem każe wpisywać hasło, a co najgorsze przechodzę wszystkie kroki pomocy po pare razy i dalej się nie chce połączyć. Dopiero jak wepne kabel, sprawdzę wszystkie kroki pomocy po kolei, wypnę go, potem z powrotem parę razy spróbuje się połączyć z WiFi to się połączy. Operacje sprawdzałem na dwóch różnych routerach. Czy jest to podstawa do tego, żeby wysłać konsolę na gwarancję, czy może jest jakiś sposób ustawienia na stałe jednej tej samej sieci ?
dzięki za pomoc
niedawno kupiłem konsolę Xbox One S. Pierwsze 2-3 dni użytkowania bez zarzutów. Od jakiegoś czasu konsola nie zapamiętuje w ogóle sieci bezprzewodowej, router jest włączony cały czas. Za każdym razem każe wpisywać hasło, a co najgorsze przechodzę wszystkie kroki pomocy po pare razy i dalej się nie chce połączyć. Dopiero jak wepne kabel, sprawdzę wszystkie kroki pomocy po kolei, wypnę go, potem z powrotem parę razy spróbuje się połączyć z WiFi to się połączy. Operacje sprawdzałem na dwóch różnych routerach. Czy jest to podstawa do tego, żeby wysłać konsolę na gwarancję, czy może jest jakiś sposób ustawienia na stałe jednej tej samej sieci ?
dzięki za pomoc