xbox one s czy one x?

bad_motherfucker

Świeżak
Świeżak
Witam,
przymierzam się do zakupu xboxa, posiadam telewizor 4k Samsung UE43NU7122 i moje pytanie brzmi: jaki xbox wybrać? Mam zamiar grać w fife, forze, gta. Konsola może być z jednym padem. Budżet to 700zł. Czy xbox one s ma jakość 4k i bedzie to wszystko współgrało z moim tv? Konsola może być używana. Dodam że jestem w tym zupełnie zielony i proszę o wyrozumiałość.

Krakoos

Xbox One
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Powinni się tutaj odezwać eksperci, ale z mojego punktu widzenia przesiadka z X1 na X1S nie ma kompletnie sensu. Dostajesz trochę tylko lepsze osiągi w grach, HDR, który na Twoim telewizorze nie będzie zbyt ciekawy, a w trybie gry zostanie prawdopodobnie wyłączony by oszczędzić wydajność procesora. Co do 4K będziesz mógł się cieszyć jedynie w filmach, dopiero Xbox1X wspiera pełne 4K.

maxoff

Użytkownik
Użytkownik
W tytule napisałeś Xbox One "S" lub "X" ale skoro masz budżet ok. 700zl to chyba sam sobie odpowiedziałeś na pytanie - bo wer. "X" za te pieniądze nawet bardzo, bardzo używanej nie kupisz.
Chyba że miałeś na myśli wer. pierwszą konsoli ONE i ONE "S" to wtedy bardziej sklaniał bym się do "S", to będzie lepszy wybór...

AlienGBL

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Za 700zl nawet nowej ski nie kupisz ;) Poluj na uzywke

maxoff

Użytkownik
Użytkownik
Za 700zl nawet nowej ski nie kupisz ;) Poluj na uzywke
Przecież napisał w poście "że może być używana"...
Używkę kupi spokojnie do 700zl.
Ostatnio wyczaiłem dla kumpla używaną "S-kę" za 480zl !
Co prawda z dyskiem 500GB ale co to za problem... Zresztą taka cena to istna okazja przez duże "O" więc nie zastanawiałem się nawet chwili, a i kumpel do dziś odwdzięcza się dobrą wódeczką jak się spotykamy :)

ManyPL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak