Xbox One S - dysk i sytuacja w grze

Newbie00

Świeżak
Świeżak
Witam!
Na samym wstępie zaznaczam, że przeczytałem przyklejone tematy "Przed zakupem" itd.
Jednak chciałbym się dowiedzieć, jak to wszystko wygląda w praktyce.

Otóż, nigdy w życiu nie miałem konsoli. Szykuję się do zakupu Xboxa One S. I tutaj rodzą się moje pytania.

1. Ile gier średnio zmieszczę na konsoli 500 GB?
Tytuły, które mnie interesują to: BF4, GTA5, Forza Horizon 3, Minecraft, FIFA17 - zmieszczą się wszystkie?

2. Lepszym zakupem będzie konsola 500 GB + 2 gry (FIFA17, Forza Horizon 3) + XBL 6 m-ce za 1249 zł i do tego drugi Pad za około 185 zł
Czy...
Konsola 1 TB + FIFA17 + XBL 6 m-ce za 1599 zł i także osobno drugi Pad za około 185 zł?

3. Jak wyglada sytuacja na serwerach BF4? Da się przyjemnie pograć, są pełne serwery, czy raczej trzeba się naszukać? ;)

Tak jak wspomniałem, nie miałem nigdy konsoli, grałem u znajomych sporadycznie. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, stąd te wszystkie pytania. Wolę upewnić się 3 razy przed inwestycją ;)

Pozdrawiam serdecznie.

pluto26

Xbox One
Xbox One
Pomocnik
Użytkownik
1. Srednio gry maja w przedziale 40-60GB więc zmieszczą się te gry co wymieniłeś.
2.Patrząc na ceny które podałeś to szału nie robią fifa 17 masz w abo EA który na rok masz koszt 80 zł plus do
tego jakieś 30 gier w cenie abo. Jak brać konsolę to raczej 1T jeśli chodzi o wielkość dysku chyba ze masz jakiś dysk zewnętrzny z usb 3.0 to możesz go wykorzystać jako dodatkową pamięć.

Newbie00

Świeżak
Świeżak
2.Patrząc na ceny które podałeś to szału nie robią fifa 17 masz w abo EA który na rok masz koszt 80 zł plus do
tego jakieś 30 gier w cenie abo.
Jak dobrze rozumiem, żeby pograć np. W fife, muszę mieć dodatkowo wykupiony abonament od EA? Czyetstarczy ten Gold Iksa? ;)

pluto26

Xbox One
Xbox One
Pomocnik
Użytkownik
Jak bedziesz miał fife kupiona w zestawie to gold wystarczy żeby pograć online. Jeśli chcesz mieć w ramach abonamentu EA to musisz miec ważny abo EA jak również gold.