Xbox One Xbox One X nie łączy się z siecią WI-FI

iSilence

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Wiem, że problem ten pojawił się już wcześniej na forum, jednak nie doczekał się zadowalających odpowiedzi. Być może w międzyczasie komuś udało się rozwiązać problem...

Mianowicie, konsola nie łączy się z siecią wi-fi, którą notabene widzi. Wcześniej łączyła się na kilka(naście) minut, można było zaktualizować sprzęt, pobrać niewielkie aplikacje...i nagle trach. Po resetowaniu do ustawień fabrycznych problem się powtarza: konsola połączyła się na kilkanaście minut, po czym się rozłączyła i nie chce się połączyć. Za każdym razem pojawia się ten sam komunikat:
"Nie można uzyskać połączenia z siecią bezprzewodową".
Filtorwanie MACów na routerze jest wyłączone. Próbowałem restartować router, wyłączać na kilka minut - nic. Inne urządzenia (komputer, telefon, tablet) łączą się bez problemu, Xbox - nie. Chyba zaczynam rozumieć przewagę PlayStation, gdzie problem ten nie występuje, a pośród Xboxów okazuje się być bardzo powszechny. Mam konsolę, na której nie można pograć. Dzięki Microsoft.

Moja konsola została zakupiona miesiąc temu, jest więc nowa. Po tak krótkim czasie jeszcze nigdy niczego nie reklamował. A to przecież drogi sprzęt...

Czy ktoś z Was borykał się z tym samym i zna rozwiązanie? Będę zobowiązany.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Moja konsola została zakupiona miesiąc temu, jest więc nowa. Po tak krótkim czasie jeszcze nigdy niczego nie reklamował. A to przecież drogi sprzęt...
Serwis. Co z tego że drogi sprzęt? To tylko elektronika jest a nie jakieś wyimaginowane bóstwo. Nie przesadzaj...
 

iSilence

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Nie przesadzam. Ten problem jest wśród użytkowników Xboxa powszechny od czasów generacji One. Mogliby coś zrobić z kartą sieciową, wartą dosłownie kilkanaście złotych. Płacimy tutaj za markę i prestiż, a marka i prestiż zobowiązują...

Słyszałem, że jeździło się kiedyś po tygodniu do serwisu z fiatami 126p, z volkswagenami zaś niekoniecznie, o mercedesach nie wspominając. Nie po to kupiłem konsolę, by po kilku tygodniach wieźć ją do naprawy. No ale cóż... następnym razem będzie PSX.

Anyways, dzięki za głos.
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Pierwsze słyszę, że Xboxy mają problem z siecią. Zwykle problem leży w routerze, albo, że coś zakłóca sygnał. A problem z kartą sieciową się bardzo rzadko zdarza ;) Jak masz problem to zgłoś na rękojmię zamiast na serwis.
 

iSilence

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Jak masz problem to zgłoś na rękojmię zamiast na serwis.
Tak, kuleczko91, miesięczną konsolę lepiej oddać na reklamację ;)
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Tak, kuleczko91, miesięczną konsolę lepiej oddać na reklamację ;)
A przeczytałeś w ogóle co napisałam, bo mam wrażenie, że nie :) Na rękojmi masz szansę, że dostaniesz nową w sklepie.
 

iSilence

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
A przeczytałeś w ogóle co napisałam, bo mam wrażenie, że nie :) Na rękojmi masz szansę, że dostaniesz nową w sklepie.
Przeczytałem :) Otrzymanie "od ręki" nowego sprzętu w Polsce w ramach rękojmi jest jeszcze rzadsze niż problemy z kartą sieciową w Xboksie ;) Naprawdę wiem co mówię. Poza tym, cały "rękojmiowy" proces potrafi trwać dłużej niż naprawa sprzętu.
Wiem, że chciałaś dobrze - dzięki za chęci :)
 

bld

XBOX MANIAK
XBF
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Przeczytałem :) Otrzymanie "od ręki" nowego sprzętu w Polsce w ramach rękojmi jest jeszcze rzadsze niż problemy z kartą sieciową w Xboksie ;) Naprawdę wiem co mówię. Poza tym, cały "rękojmiowy" proces potrafi trwać dłużej niż naprawa sprzętu.
Wiem, że chciałaś dobrze - dzięki za chęci :)
To zamiast naparzać na forum zgłaszaj reklamację :).
 

barman_2000

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Nie przesadzam. Ten problem jest wśród użytkowników Xboxa powszechny od czasów generacji One. Mogliby coś zrobić z kartą sieciową, wartą dosłownie kilkanaście złotych. Płacimy tutaj za markę i prestiż, a marka i prestiż zobowiązują...

Słyszałem, że jeździło się kiedyś po tygodniu do serwisu z fiatami 126p, z volkswagenami zaś niekoniecznie, o mercedesach nie wspominając. Nie po to kupiłem konsolę, by po kilku tygodniach wieźć ją do naprawy. No ale cóż... następnym razem będzie PSX.

Anyways, dzięki za głos.
Mało wiesz o elektronice, nie wspominając już o motoryzacji. Zdziwiłbyś się ile nowych samochodów wraca na serwis po kilku dniach, i to nawet droższych marek niż Mercedes, nie wspominając o akcjach serwisowych bo coś zostało źle zrobione, więc konsola za 1800 zł to jest nic w porównaniu z samochodem za grube tysiące.
 

szefol84

Użytkownik
Użytkownik
Kolego, proszę podłącz konsole za pomocą kabla do routera. Napisz potem czy konsola się połączyła.
Nigdy nie miałem problemu z połączeniem z siecią z winy xboxa. Uwierz mi że to w 99% zależy od operatora lub sprzętu typu router, kable itp.Oczywiście może trafiłeś na feler z tym xboxem ale szczerze wątpię.
 

iSilence

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Kolego, proszę podłącz konsole za pomocą kabla do routera. Napisz potem czy konsola się połączyła.
Nigdy nie miałem problemu z połączeniem z siecią z winy xboxa. Uwierz mi że to w 99% zależy od operatora lub sprzętu typu router, kable itp.Oczywiście może trafiłeś na feler z tym xboxem ale szczerze wątpię.
Przepraszam, ale rok temu chyba nie zauważyłem Twojej odpowiedzi.
Krótko po naszej wymianie zdań podłączyłem konsolę do routera kablem i wszystko gra; przez wi-fi nadal nie chce się łączyć (sprawdziłem konsolę na 4 różnych routerach w 4 różnych miejscach - to samo).
Dzięki za pomoc!
 

Do góry Bottom