Wiem, że problem ten pojawił się już wcześniej na forum, jednak nie doczekał się zadowalających odpowiedzi. Być może w międzyczasie komuś udało się rozwiązać problem...
Mianowicie, konsola nie łączy się z siecią wi-fi, którą notabene widzi. Wcześniej łączyła się na kilka(naście) minut, można było zaktualizować sprzęt, pobrać niewielkie aplikacje...i nagle trach. Po resetowaniu do ustawień fabrycznych problem się powtarza: konsola połączyła się na kilkanaście minut, po czym się rozłączyła i nie chce się połączyć. Za każdym razem pojawia się ten sam komunikat:
"Nie można uzyskać połączenia z siecią bezprzewodową".
Filtorwanie MACów na routerze jest wyłączone. Próbowałem restartować router, wyłączać na kilka minut - nic. Inne urządzenia (komputer, telefon, tablet) łączą się bez problemu, Xbox - nie. Chyba zaczynam rozumieć przewagę PlayStation, gdzie problem ten nie występuje, a pośród Xboxów okazuje się być bardzo powszechny. Mam konsolę, na której nie można pograć. Dzięki Microsoft.
Moja konsola została zakupiona miesiąc temu, jest więc nowa. Po tak krótkim czasie jeszcze nigdy niczego nie reklamował. A to przecież drogi sprzęt...
Czy ktoś z Was borykał się z tym samym i zna rozwiązanie? Będę zobowiązany.
Mianowicie, konsola nie łączy się z siecią wi-fi, którą notabene widzi. Wcześniej łączyła się na kilka(naście) minut, można było zaktualizować sprzęt, pobrać niewielkie aplikacje...i nagle trach. Po resetowaniu do ustawień fabrycznych problem się powtarza: konsola połączyła się na kilkanaście minut, po czym się rozłączyła i nie chce się połączyć. Za każdym razem pojawia się ten sam komunikat:
"Nie można uzyskać połączenia z siecią bezprzewodową".
Filtorwanie MACów na routerze jest wyłączone. Próbowałem restartować router, wyłączać na kilka minut - nic. Inne urządzenia (komputer, telefon, tablet) łączą się bez problemu, Xbox - nie. Chyba zaczynam rozumieć przewagę PlayStation, gdzie problem ten nie występuje, a pośród Xboxów okazuje się być bardzo powszechny. Mam konsolę, na której nie można pograć. Dzięki Microsoft.
Moja konsola została zakupiona miesiąc temu, jest więc nowa. Po tak krótkim czasie jeszcze nigdy niczego nie reklamował. A to przecież drogi sprzęt...
Czy ktoś z Was borykał się z tym samym i zna rozwiązanie? Będę zobowiązany.
Ostatnio edytowane przez moderatora: