Xbox One

kawu987

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam.
Zakupiłam przez internet Xbox Live na miesiąc (pierwszy jest darmowy). Niby wszystko poszło gładko, na maila dostałam wiadomość o potwierdzeniu zakupu, ale jak to teraz wygląda w praktyce, czy coś teraz muszę zrobić na konsoli, jeżeli tak to co? Proszę o pomoc, jestem laikiem, póki co :)
 

bld

XBOX MANIAK
XBF
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Jeżeli kod to wpisujesz na www lub w konsoli :) kodzik który dostaniesz.
 

kawu987

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Czy chodzi o ten 25-cyfrowy kod? I gdzie go dostanę, na maila?
 

bld

XBOX MANIAK
XBF
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Tak chodzi o ten kod , nie wiem gdzie go dostaniesz , w zależności jak sobie zażyczyłaś :) Czy na maila , czy wysyłka. ;]
 

kawu987

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Tylko w trakcie zakupu nie miałam żadnej informacji gdzie mają dostarczyć kod :)
 

bld

XBOX MANIAK
XBF
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Popatrz szczegóły transakcji może coś więcej jest napisane.
 

kawu987

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
No z tym będzie problem, nie mogę tego znaleźć :(
 

bld

XBOX MANIAK
XBF
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
No to poczekaj jakiś czas , kupiłaś to na aukcji z automatem ?
 

kawu987

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Możesz jaśniej? o_O
 

bld

XBOX MANIAK
XBF
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Możesz jaśniej? o_O
Pokaż te ogłoszenie gdzie kupiłaś ten kod.
 

kawu987

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Kodu nigdzie nie kupiłam... na stronie www.xbox.com/pl-PL/live/join?lc=1045, po zalogowaniu, kupiłam xbox live na jeden miesiąc i tyle.

Może powinnam po prostu cierpliwie czekać ? :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

bld

XBOX MANIAK
XBF
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
No to jak zapłaciłaś ?? Kartą kredytową ?? jakie masz dodane płatności , PAYPAL , czy wcześniej wspomniana karta kredytowa ?
 

kawu987

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Kartą kredytową
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik