xim4

adeczz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
mam pytanie co to jest xim4 slyszalem ze jest to emulator klawiatury i myszki moglby mi ktos jasniej wytlumaczyc o co w tym chodzi i czy warto to kupic do xbox one x jezeli tak to prosilbym o linka :) gdzie moge to dostac oczywiscie jezeli w kazdej grze mozna z tego korzystac z gory dziekuje za pomoc
 

ROBI772

RGH
Użytkownik
Urządzenie dzięki któremu możesz grać na myszka + klawiatura na konsoli. Koszt tego to 99$, jeśli chcesz grać na tym offline to spoko, a jeśli online to konsolowcy Cie zjedzą i w sumie nie dziwię się, jest to swego rodzaju cheatowanie.

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka
 

adeczz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
zjedza to znaczy ? nie moge grac online ? :p
 

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
To dla zajadłych graczy herezja i gotowi są zamordować za takie czyny :D
A tak ogólnie to jest nie fair w stosunku do innych bo masz przewagę.. ale przewagę mają też posiadacze padów elite/modowanych czy kierownicy a o dziwo takich nikt nie potępia.
 

adeczz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
nie fair a pewnie 30% osob korzysta z tego czy grozi za to ban ? bo jezeli ja mam miec gorsze szanse od nich to troche tez nie fair : ( btw co to pad elite :p juz wchodze w neta oblokac : D
 

ROBI772

RGH
Użytkownik
nie fair a pewnie 30% osob korzysta z tego czy grozi za to ban ? bo jezeli ja mam miec gorsze szanse od nich to troche tez nie fair : (
Raczej bana nie ma za to, nie fair to jest myszka vs analog bo nawet najlepszy gracz na konsoli nie będzie tak szybki i precyzyjny jak Ty z myszką, więc jakieś oszustwo to jest, no ale co kto lubi. Mi to lata bo i tak nie gram online.



Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka
 

adeczz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Bez sens :( pewnie wiekszosc lata na tym ximie skoro za to nie ma bana : D
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Bez sens :( pewnie wiekszosc lata na tym ximie skoro za to nie ma bana : D
Nie większość, bo nie każdego stać wydać na to 400zł. Tylko pipy grają na takich ulepszaczach, które muszą się dowartościować, bo im wstyd, że dostają w duupę od konsolowca :D
 

adeczz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Tak, ale dla sprawiedliwosci powinno to byc zablokowane : ) bo to bez sensu :p ja tam nawet nie wiem gdzie cos takiego mozna kupic :S
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Tak, ale dla sprawiedliwosci powinno to byc zablokowane : ) bo to bez sensu :p ja tam nawet nie wiem gdzie cos takiego mozna kupic :S
Aliexpress, Allegro, ale ceny też zacne :D https://allegro.pl/listing?string=xim 4&order=d&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-ele-1-3-0328
Jest jeszcze tańszy Venom X: https://allegro.pl/kategoria/konsole-i-automaty?string=venom x&order=d&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-ele-1-3-0328
 

seyu

Użytkownik
Użytkownik
Ja tam myszkowców na padzie elite w codzie cisnę bez problemu, także nie prawdą jest że myszka to taka super przewaga.
Odpowiednio ustawiona elita jest w stanie zdziałać cuda.
 

adeczz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Kurde wlasnie sie dowiedzialem ze ja bez problemu moge podlaczyc myszke do takiego BF1 bez zadnego XIMA : to prawda bo ja jestem amator konsolowy prosilbym o pomoc w necie nic nie pisza :D
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Kurde wlasnie sie dowiedzialem ze ja bez problemu moge podlaczyc myszke do takiego BF1 bez zadnego XIMA : to prawda bo ja jestem amator konsolowy prosilbym o pomoc w necie nic nie pisza
Przestań spamić po tematach, narazie nic nie ma... jak będzie to się pojawi info na forum!
Do tego czasu się nauczysz grać jak człowiek na konsoli normalnie na padzie...
 

adeczz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
taaa i bede sie wkur*** ze typ napier*** myszka a ja padem ...
 

Kyron

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
zjedza to znaczy ? nie moge grac online ? :p
Spalą Ci chałupę i wybiją familię do 3 pokolenia włącznie.
 

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Kurde wlasnie sie dowiedzialem ze ja bez problemu moge podlaczyc myszke do takiego BF1 bez zadnego XIMA : to prawda bo ja jestem amator konsolowy prosilbym o pomoc w necie nic nie pisza :D
Myszek to możesz z 10 podłączyć do konsoli hubem jak masz ale prawdopodobnie żadna nie zadziała z Bf1 bo inaczej by w sieci byłaby taka informacja, działa za to klawiatura co jest trochę dziwne skoro mysz nie. Sam po sprawdzałem.
 

sitwoo

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Ja tam myszkowców na padzie elite w codzie cisnę bez problemu, także nie prawdą jest że myszka to taka super przewaga.
Odpowiednio ustawiona elita jest w stanie zdziałać cuda.
Siema

Możesz się podzielić ustawieniami?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

keicaM85

Użytkownik
Użytkownik
Teraz większość gra na myszce w takiego np. Battlefielda, 99$ za możliwość gry myszką to nie jest dużo na zachodzie, grając padem jesteś na straconej pozycji. Pewnych ograniczeń nigdy na padzie nie przeskoczysz i skillem nie nadrobisz. Średniak na myszce pokona bez żadnego problemu średniaka na padzie. Gracze na padzie to mięso armatnie. Taka prawda.


Coraz mniej gram online w strzelanki, bo jaki jest sens grania: myszka vs pad? Albo używasz myszki, albo graj na padzie z botami offline.
 
Ostatnia edycja:

Do góry Bottom