Zmiana napedu

bogaty

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Prosze o umieszczenie jakiegos tutorialu jak zmienic napęd z Benqa na Samsunga z góry dziekuje.
 

Piri

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Odp: Zmiana napedu

Wgrywasz tylko flash z jednego do drugiego zmieniajac jedna wartosc bina . To wszystko
 

bogaty

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Zmiana napedu

Ale jak hex edytorem ?
 

grzech1991

Banned
Użytkownik
Odp: Zmiana napedu

w firmware samsunga wklejasz klucz i zmieniasz spoofa i po sprawie
 

bogaty

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Zmiana napedu

Sorry ale jestem zielony co to spoof wytłumacz mi jasniej albo jesli masz daj link to jakiegos tutorialu, albo najlepiej sam napisz pozdro.
 

asq1994

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Zmiana napedu

Jak jestes zielony to zapłać komóś kto to zrobi bo tylko możesz zrąbać konsole i będzie po sprawie.
 

bogaty

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Zmiana napedu

chce sie dowiedziec robiłem flasha benq i napęd smiga teraz mam dwie konsole w obu benq i powiem tyle benq to niewypał jeśli chodiz o kopie.Kumpel ma od 1.5 roku konsole i samsung na odczycie 4x czyta gry idealnie gta 4 itd.Kupiłem napęd samsunga zamówiłem juz chipset pci via sata 6421A i palnuje przerobic ixtreme 1.4 8x tego samsunga.
 

grzech1991

Banned
Użytkownik
Odp: Zmiana napedu

o tym jak sie robi taki naped na polskiej scenie jest pelno i tu stwierdzam "google prawde Ci powie"
 

bogaty

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Zmiana napedu

Fajnie to na co to forum jest? myślałem ze forum jest od tego zeby pomagac a tu pisza poszukaj w google heh.
Add Wystarczyło napisać uzyj toolboxa 4.6 i po sprawie, teraz juz sam sobie poradze.

A mam pytanko jak zmienie z benq na samsunga oczywiscie ixtreme to grozi ban za to ??? dodam ze konsola to nówka premium falcon nie zbanowana.

Edit//przeo_91, post pod postem!
 

grzech1991

Banned
Użytkownik
Odp: Zmiana napedu

nie
 

Do góry Bottom